Cosentino na Warsaw Home & Contract 2021 - podsumowanie targów

Stoisko Cosentino było jednym z najbardziej popularnych miejsc podczas targów Warsaw Home & Contract. Projektant stoiska - Szymon Hanczar - inspirował się hiszpańską kulturą, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pablo Picasso i Joan Miro. Wzrok gości przykuwały charakterystyczne totemy, zachęcające do zgłębienia historii poszczególnych marek i obejrzenia portfolio wzorów.

Cosentino na Warsaw Home & Contract 2021 - podsumowanie targów
Cosentino Blaty kuchenne
www.cosentino.com
Cosentino Blaty kuchenne
Dane kontaktowe:

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Czego dowiesz się z artykułu?

Co Cosentino pokazało na targach Warsaw Home & Contract?

Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, odegrało znaczącą rolę podczas Warsaw Home&Contract, najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu designu, gromadząc setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów Cosentino z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, designerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.

Szymon Hanczar, projektant stosika Cosentino na targach Warsaw Home & Contract
Szymon Hanczar, projektant stosika Cosentino fot. Cosentino

Pierwszego dnia można było spotkać się i porozmawiać z autorem koncepcji stoiska - Szymonem Hanczarem. Kolejny dzień poświęcony był inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP, wyzwaniom współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. W panelu wzięli udział:

  • Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP,
  • Piotr Jurkiewicz – Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP,
  • Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio O.
  • Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz.

Nie możemy zrobić regresu, zamieszkując w lesie, ale możemy iść do przodu w sposób rozsądny - mówiła prowadząca spotkanie Ewa Trzcionka

Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego – wtórował jej Piotr Jurkiewicz, nawiązując m.in. do zrównoważonej produkcji materiałów Cosentino.

Panel dyskusyjny z okazji inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP
Panel dyskusyjny z okazji inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP fot. Cosentino

29 października odbył się panel dyskusyjny z udziałem:

  • Anny Olgi Chmielewskiej i Joli Skóry (Jam Kolektyw),
  • Aleksandra Jankowskiego (JIO Jankowski Opyrchał),
  • Marii Miland (Art in Architecture Festival)
  • Anety Konowrockiej, Marketing Manager Cosentino.

Panel, dotyczący wartości sztuki w projektach wnętrz, poprowadziła dziennikarka i historyk sztuki Ewa Mierzejewska. Podczas rozmowy nawiązano do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami.

Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021, setki rozmów na stoisku Cosentino, udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.

Stoisko Cosentino na targach Warsaw Home & Contract 2021
Stoisko Cosentino na targach Warsaw Home & Contract 2021 cieszyło się dużą popularnością fot. Cosentino

Konkurs Cosentino dla odwiedzających stoisko

Choć tegoroczna edycja Warsaw Home jest już za nami, emocje targowe jeszcze nie opadły. Do 7 listopada można wciąż wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie hiszpańskiego stoiska. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot.

źródło i zdjęcia: Cosentino
fotografia tytułowa: Celestyna Król