Arbonia Windows i WERU Group przejęte przez przez DOVISTĘ

Władze ds. konkurencji zatwierdziły przejęcie Arbonia Windows i WERU Group przez DOVISTA. Pozwoli to duńskiej firmie jeszcze bardziej rozszerzyć swoją ofertę w Europie. DOVISTA cieszy się popularnością w Wielkiej Brytanii i Irlandi, Grupa WERU ma wiodącą pozycję w Niemczech, zaś Arbonia Windows odnosi sukcesy w Polsce, Szwajcarii, Słowacji i Niemczech.

Arbonia Windows i WERU Group przejęte przez przez DOVISTĘ
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN Sp. z o.o. Okna PCV
Dane kontaktowe:
86 276 35 00
Stary Laskowiec 4 18-300 Zambrów
Zobacz firmę w innym dziale: Okna i drzwi balkonowe z PVC

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Dziś w DOVISTA jest dzień do świętowania. Z niecierpliwością czekaliśmy na powitanie naszych nowych kolegów z Arbonia Windows i WERU Group. Razem jesteśmy silniejsi, a dzisiejszy dzień oznacza początek umacniania naszej pozycji w Europie. Będziemy mogli wykorzystać połączone know-how i kompetencje w całej Grupie i w pełni wykorzystać nasz potencjał - mówi Allan Lindhard Jørgensen, Dyrektor Generalny i Prezes DOVISTA A/S.

DOVISTA realizuje strategię rozwoju

DOVISTA, Arbonia Windows i Grupa WERU doskonale do siebie pasują, ponieważ te trzy firmy są komplementarne pod względem technologii, produktów, fabryk i obecności na rynku. Oznacza to, że firmy razem będą w stanie zaspokoić wszelkie potrzeby na europejskich rynkach okien pionowych i drzwi zewnętrznych dzięki silnym markom i szerokiej ofercie produktów. Po przejęciu firmy zatrudnienie w 11 krajach wzrośnie do ponad 7.500 pracowników.

Portfolio marek DOVISTA powiększyło się o sześć nowych, silnych marek:

  • Dobroplast,
  • EgoKiefer,
  • Slovaktual,
  • Unilux,
  • WERU
  • WERTBAU. 

Liczy obecnie łącznie 15 marek, z których każda ma silne korzenie lokalne i jest ceniona na rynkach, gdzie zrozumienie lokalnych stylów i tradycji budowlanych ma kluczowe znaczenie przy wyborze okien przez klientów. W ten sposób przejęcia przyniosą korzyści klientom, ponieważ DOVISTA będzie w stanie sprostać różnym preferencjom narodowym i kulturowym na wszystkich rynkach i stworzyć unikalne podejście do klienta. Oczekuje się synergii wynikającej z maksymalnego wykorzystania mocy produkcyjnych, dzielenia się specjalistyczną wiedzą i znajomością lokalnych rynków, a wspólny wzrost na nowych i istniejących rynkach jest podstawowym celem transakcji.

Allan Lindhard Jørgensen, Dyrektor Generalny i Prezes DOVISTA A/S
Allan Lindhard Jørgensen, Dyrektor Generalny i Prezes DOVISTA A/S. Fot. finans.dk

Niekoniecznie celem jest bycie największym, ale wspólne inwestowanie w rozwój i innowacje, aby nasi klienci mieli wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które wyznaczają standardy w naszej branży. Skala i wielkość to tylko narzędzia do osiągnięcia naszych celów. Razem mamy silną podstawę do realizacji naszego wspólnego celu, jakim jest pomoc większej liczbie ludzi w Europie w zapewnieniu światła dziennego i świeżego powietrza w ich codziennym życiu - mówi Allan Lindhard Jørgensen.

Wszystkie marki w rodzinie DOVISTA będą rozwijane jako indywidualne podmioty, co jest zgodne z modelem biznesowym DOVISTA Distinctive Brands – Shared Excellence, a produkty będą nadal opracowywane, produkowane i komercjalizowane pod obecnymi markami i za pośrednictwem lokalnych jednostek sprzedaży.

źródło i zdjęcie: DOBROPLAST FABRYKA OKIEN Sp. z o.o.