Dziś w DOVISTA jest dzień do świętowania. Z niecierpliwością czekaliśmy na powitanie naszych nowych kolegów z Arbonia Windows i WERU Group. Razem jesteśmy silniejsi, a dzisiejszy dzień oznacza początek umacniania naszej pozycji w Europie. Będziemy mogli wykorzystać połączone know-how i kompetencje w całej Grupie i w pełni wykorzystać nasz potencjał - mówi Allan Lindhard Jørgensen, Dyrektor Generalny i Prezes DOVISTA A/S.
DOVISTA realizuje strategię rozwoju
DOVISTA, Arbonia Windows i Grupa WERU doskonale do siebie pasują, ponieważ te trzy firmy są komplementarne pod względem technologii, produktów, fabryk i obecności na rynku. Oznacza to, że firmy razem będą w stanie zaspokoić wszelkie potrzeby na europejskich rynkach okien pionowych i drzwi zewnętrznych dzięki silnym markom i szerokiej ofercie produktów. Po przejęciu firmy zatrudnienie w 11 krajach wzrośnie do ponad 7.500 pracowników.
Portfolio marek DOVISTA powiększyło się o sześć nowych, silnych marek:
- Dobroplast,
- EgoKiefer,
- Slovaktual,
- Unilux,
- WERU
- WERTBAU.
Liczy obecnie łącznie 15 marek, z których każda ma silne korzenie lokalne i jest ceniona na rynkach, gdzie zrozumienie lokalnych stylów i tradycji budowlanych ma kluczowe znaczenie przy wyborze okien przez klientów. W ten sposób przejęcia przyniosą korzyści klientom, ponieważ DOVISTA będzie w stanie sprostać różnym preferencjom narodowym i kulturowym na wszystkich rynkach i stworzyć unikalne podejście do klienta. Oczekuje się synergii wynikającej z maksymalnego wykorzystania mocy produkcyjnych, dzielenia się specjalistyczną wiedzą i znajomością lokalnych rynków, a wspólny wzrost na nowych i istniejących rynkach jest podstawowym celem transakcji.
Niekoniecznie celem jest bycie największym, ale wspólne inwestowanie w rozwój i innowacje, aby nasi klienci mieli wyjątkowe doświadczenia zakupowe, które wyznaczają standardy w naszej branży. Skala i wielkość to tylko narzędzia do osiągnięcia naszych celów. Razem mamy silną podstawę do realizacji naszego wspólnego celu, jakim jest pomoc większej liczbie ludzi w Europie w zapewnieniu światła dziennego i świeżego powietrza w ich codziennym życiu - mówi Allan Lindhard Jørgensen.
Wszystkie marki w rodzinie DOVISTA będą rozwijane jako indywidualne podmioty, co jest zgodne z modelem biznesowym DOVISTA Distinctive Brands – Shared Excellence, a produkty będą nadal opracowywane, produkowane i komercjalizowane pod obecnymi markami i za pośrednictwem lokalnych jednostek sprzedaży.
źródło i zdjęcie: DOBROPLAST FABRYKA OKIEN Sp. z o.o.