Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Firma FAKRO zorganizowała Letnią Szkołę Liderów

Młodzież z z warszawskich i sądeckich szkół spędziła jeden tydzień wakacji na zdobywaniu nowych doświadczeń. W ramach Letniej Szkoły Liderów uczestnicy zdobyli wiedzę z zakresu ekonomii, marketingu, HR i dziennikarstwa.

Firma FAKRO zorganizowała Letnią Szkołę Liderów
Fakro Okna i wyłazy dachowe
www.fakro.pl
Fakro Okna i wyłazy dachowe
Dane kontaktowe:
18 444 04 44
Węgierska 144 A, 33-300 Nowy Sącz
Zobacz firmę w innym dziale: Schody i balustrady

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Warsztaty Letniej Szkoły Liderów dla młodzieży

Między 5 a 9 lipca młodzi ludzie wzięli udział w serii inspirujących spotkań. Ryszard Florek, prezes FAKRO, zdradził przepis na to jak zarabiać 4 razy szybciej. Podczas zwiedzania zakładu młodzież zobaczyła efekty wiary Ryszarda Florka w innowacyjność i rozwój - zautomatyzowane linie produkcyjne oraz ciągle rozbudowywane hale.  Prezes z gitarą – Zdzisław Dąbczyński z firmy WIMED uczył młodzież jak walczyć z wyzwaniami i pokochać swoją pracę.

Warsztaty dziennikarskie poprowadzili Wojciech Molendowicz, redaktor naczelny Dobrego Tygodnika Sądeckiego oraz Jagienka Michalik z Sądeczanina. Podczas spotkań debatowano o przeszłości i przyszłości dziennikarstwa oraz poruszano kwestie etyki dziennikarskiej. Młodzież nauczyła się jak pisać rzetelnie i w sposób wzbudzający zainteresowanie.

Przed młodymi liderami kolejne dni wrażeń. W planach między innymi spotkanie z Mikołajem Pisarskim z Instytutu Edukacji Ekonomicznej czy wizyta u Jacka Nowaka z pasieki Barć w Kamiannej. Specjaliści FAKRO przeprowadzili dalszą część warsztatów tematycznych. Na nich młodzi liderzy poznali sekrety procesów rekrutacyjnych i odkryli różnorodne kierunki rozwoju kariery zawodowej.

Zwieńczeniem tygodnia były praktyczne wcielenie zasad networkingu na terenie hotelu Activa w Muszynie.

Warto podkreślić, że firma FAKRO otrzymała nagrodę Inspirator Kariery 2020 za m.in. promowanie pozytywnego wizerunku marki wśród młodzieży

źródło i zdjęcie: FAKRO