Prognozowanie tendencji w modzie to ciężka praca wielu ekspertów, zwanych trend forecasterami. To oni analizują obecną sytuację, poznają potrzeby konsumentów i tym samym przewidują, co wkrótce znajdzie się na sklepowych półkach. Dzisiaj klienci podejmują bardziej świadome decyzje, zwracają uwagę na ekologię, a przy tym nie podążają zawsze za nowoczesnym designem, tylko zachowują pewną nostalgię. To wszystko przekłada się na wygląd wnętrz.
Świadomy konsument = jakość we wnętrzach
Stajemy się pokoleniem coraz bardziej świadomych konsumentów. Produkt musi nas do siebie przekonać swoją jakością – uważnie czytamy etykiety, zapoznajemy się z marką i często kierujemy się opiniami ekspertów. W ten sposób podejmowane decyzje zakupowe są przemyślane, a ryzyko rozczarowania zdecydowanie mniejsze.
Wybór produktów o jak najlepszych parametrach technicznych pozwala dłużej się nimi cieszyć. Z takiego założenia wyszła marka RuckZuck, która wszystkie panele podłogowe ze swojej oferty przekształciła na panele o właściwościach wodoodpornych. Nie tylko stały się dzięki temu bardziej wytrzymałe, ale również zwiększyły się ich możliwości aranżacyjne. Z powodzeniem zastosujemy je we wszystkich wnętrzach, również w kuchni, przedpokoju czy łazience. Polecamy takie kolekcje jak Elite 4V WR, Freedom 4V WR czy Trend 4V WR.
Na pomoc planecie - wnętrza w duchu eko
Ekologia to trend, który z rok na rok zyskuje na popularności. Nie bez znaczenia jest dla nas, z jakich materiałów zostały wykonane poszczególne elementy wyposażenia. W modzie jest renowacja starych mebli, która pozwala nadać im drugie życie, a także recyklingowe dekoracje. Dzięki tego typu działaniom nie tylko dbamy o przyrodę, ale również tworzymy przyjazną przestrzeń do życia.
Produkty w duchu eko znajdziemy np. w asortymencie firmy RuckZuck. Wszystkie proponowane przez nią kolekcje paneli wodoodpornych uzyskały certyfikat Blue Angel. Oznacza to, że posiadają niski poziom emisji, zapewniają zdrowy klimat w pomieszczeniu i zostały wykonane z surowca, który jest przyjazny środowisku.
Nie zapominając o przeszłości - nostalgia we wnętrzach
Mogłoby się wydawać, że ciągłe podążanie za trendami sprawia, że w modzie nie ma miejsca na sentymenty. Tymczasem o tym, że lubimy wracać do wspomnień, świadczy chociażby ogromna popularność hasztagu #tbt (Throwback Thursday), którym oznaczane są zdjęcia z przeszłości publikowane w czwartek. Obecnie na Instagramie jest 570 milionów zdjęć z tym hasztagiem.
Nostalgia objawia się również we wnętrzach – bazuje na niej chociażby styl vintage czy styl shabby chic. Wśród najnowszych trendów znajduje się z kolei styl grandmillenial, nawiązujący do „granny chic”, czyli babcinego szyku. Został wypromowany przez 30-latków, którzy największą wartość dostrzegają w wiekowych przedmiotach.
Wszystkie te trendy dobrze ze sobą współgrają i pozwalają tworzyć aranżacje, w których główne role odgrywają komfort, oryginalność i wysoka jakość.
źródło i zdjęcie: RuckZuck