Interfejs telefoniczny - uzupełnienie systemu domofonowego

Nieważne gdzie jesteśmy, wywołania mogą być przekierowywane na zewnątrz przy pomocy linii telefonicznej, dzięki czemu możemy porozmawiać z odwiedzającą nas osobą oraz otworzyć jej drzwi. Interfejs telefoniczny to doskonałe uzupełnienie każdego systemu domofonowego czy videodomofonowego.

Interfejs telefoniczny - uzupełnienie systemu domofonowego
Fermax Polska Domofony, wideodomofony, unifony
Dane kontaktowe:
22 330 81 50, 618 112 303
Szkolna 86 62-002 Suchy Las

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Jeśli jesteś w domu, możesz odebrać połączenie zarówno na unifonie/monitorze FERMAX lub na telefonie podłączonym do interfejsu (przewodowym lub bezprzewodowym), który ma możliwość odbioru połączeń zarówno z domofonu jak i linii telefonicznej. Połączenia z linii telefonicznej zawsze mają priorytet jeśli są realizowane w tym samym czasie. Interfejs telefoniczny jest montowany w budynku i podłączany do linii telefonicznej. Kompatybilny z analogowymi liniami RDSI / ADSL (wymagane użycie adaptera lub filtra).

Jeśli jesteś poza domem, możesz przekierować wywołania z domofonu/videodomofonu na dowolny numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego.

Interfejs telefoniczny umożliwia:

  • Przekierowanie rozmów - w przypadku nie odebrania rozmowy na odbiorniku wewnątrz lokalu w określonym czasie wywołanie jest przekierowywane na zaprogramowany numer telefonu.
  • Zdalny dostęp z zewnątrz (chroniony kodem PIN), do wszystkich funkcji dostępnych z telefonu podłączonego bezpośrednio do interfejsu: komunikacja z panelem, otwarcie drzwi, programowanie itd.Regulacja głośności audio bezpośrednio z telefonu.
  • Dynamiczna zmiana trybu pracy pomiędzy duplex, półduplex, simplex.

źródło i zdjęcie: Fermax