Targi VOX to branżowa impreza organizowana dla partnerów biznesowych marki w trzech dogodnych lokalizacjach. W tym roku wydarzenie odbyło się na przełomie lutego i marca w Expo Silesia w Sosnowcu, na MTP w Poznaniu oraz w Expo XXI w Warszawie. Była to już szesnasta edycja targów, podczas których VOX zaprezentował nowości produktowe, a także szeroką ofertę swoich dostawców. Na imprezie pokazano wiele produktów i kolekcji z asortymentu drzwi, podłóg, listew, systemów i dekoracji ściennych, okładzin elewacyjnych, a także produktów komplementarnych.
- "Bezpośrednie relacje z klientami i naszymi partnerami biznesowymi są dla nas bardzo ważne. Nieustannie pracujemy nad tym, aby nasza oferta była coraz szersza i coraz ciekawsza. Potwierdzeniem naszego podejścia są właśnie branżowe Targi VOX, organizowane po raz szesnasty i to aż w trzech miastach" – komentuje Anna Szczepaniak, Marketing Manager segmentu drzwi i podłóg VOX.
Na targach oprócz marki VOX swoją ofertę przedstawiło ponad 30 wystawców współpracujących z marką, wśród nich znaleźli się producenci drzwi, podłóg, okuć drzwiowych oraz środków do pielęgnacji podłóg. Stoisko VOX było podzielone na część handlową, w której prezentowano nowości produktowe takie jak drzwi wewnętrzne: Nordia, Gato, Uppsala, drzwi wejściowe Doppio, a także listwy przypodłogowe, system ścienny Kerradeco, ścianę dekoracyjną Motivo oraz okładzinę elewacyjną Kerrafront. Produkty zostały zaprezentowane w miniaranżacjach, uwzględniających wszystkie typy produktów. Drugą część stanowiła strefa relaksu dla partnerów handlowych.
VOX to jedyna w Polsce firma organizująca tego typu wydarzenia dla ponad 1000 swoich stałych klientów, w tym partnerów franczyzowych.
źródło i zdjęcia: VOX