Potem rampa opada, aż nie osiągnie podłogi przestrzeni ładunkowej samochodu. Po tych czynnościach rampa jest gotowa do pracy. Po zakończeniu przeładunku rampa podnosi się, klapa opada i przechodzi do położenia pionowego, przy czym rampa zajmuje położenie wyjściowe. Elektrohydrauliczne rampy przeładunkowe z klapą obrotową typu DLHHi są w ofercie dostępne również w wersji osadzonej i podwieszanej.
Podstawowe zalety:
- długość klapy wynosi 400 mm (jest możliwe przedłużenie do 500 mm);
- przy pracy z pochyloną ciężarówką możliwy jest przechył boczny w zakresie do 100mm;
- dzięki żółto-czarnemu pasowi ostrzegawczemu widać, czy rampa przeładunkowa znajduje się wyżej od klapy;
- podpory zapewniają bezpieczny ruch w poprzek rampy;
- system bezpieczeństwa urządzenia hydraulicznego natychmiast zatrzymuje mostek w przypadku pęknięcia węża albo niespodziewanego odjazdu samochodu w czasie pracy;
- boczne zasłony bezpieczeństwa zapobiegają możliwości dostania się nóg personelu obsługi do szczeliny między mostkiem, a zagłębieniem pod nim podczas pracy;
- mechanizm blokowania zapewnia bezpieczeństwo przy obsłudze technicznej i naprawach rampy.
źródło i zdjęcia: DOORHAN Polska