Przypomnijmy – każdy klient po dokonaniu zakupów w sklepie otrzymywał specjalne naklejki, które – jako swój głos – mógł przyznać wybranej szkole, naklejając je na znajdującą się w sklepie tablicę do głosowania. Dzięki temu kupujący mogli na bieżąco obserwować wyniki promocji. Sprzedawcy w salonie wydawali naklejki na podstawie paragonów z zakupów.
W akcji brały udział także Zespoły Szkół z Lubziny, Pustkowa i Pustkowa Osiedla. Konkurencja była ogromna, gdyż w akcję zaangażowane były całe społeczności z najbliższego otoczenia firmy. Walka była wyrównana, jednak w końcowym etapie konkursu zaczęły wyraźnie wyróżniać się szkoły z Pustyni, Paszczyny i Brzeźnicy.
To pierwsza tego typu akcja zorganizowana w Salonie Firmowym Śnieżki. Ogromne zainteresowanie konkursem przerosło najśmielsze oczekiwania organizatorów, którzy nie wykluczają powtórzenia całego przedsięwzięcia w przyszłości.
źródło i zdjęcia: Śnieżka