Co ważne, nagrody będą dopasowane do indywidualnych wymagań i potrzeb danej szkoły. Wartość każdego z zestawów to kolejno aż 57,5 tys. zł, 80,5 tys. zł i 92 tys. złotych, natomiast łączna pula nagród w kampanii "Ciepło z klasą" to ponad 230 tys. złotych. Informacje o kampanii pojawią się w największych polskich portalach internetowych, m.in. onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, a także sieci reklamowej Google. Dodatkowym wsparciem będzie informacja na nośnikach reklamy outdoorowej, a także w sklepach i salonach instalacyjnych w całej Polsce.
Oto, co o kampanii "Ciepło z klasą" mówi sam prezes Galmetu, Robert Galara:
- "Jako lider branży wyznaczamy nowy, odważny sposób komunikacji. Nikt wcześniej nie miał odwagi się tego podjąć. Działamy jak największe, światowe marki, budując niezwykłą kampanię "Ciepło z klasą". Poprzez swoje działania Galmet nie tylko buduje swoją rozpoznawalność, pokazując, że Polacy potrafią budować wspaniałe produkty, ale także wzmacnia wizerunek całej branży grzewczej w Polsce. Z tego co wiem, dotychczas żadna firma z branży grzewczej nie reklamowała się na taką skalę i nie była tak bardzo zaangażowana społecznie. Tym co najważniejsze i najpiękniejsze w tej kampanii, jest fakt, że przedsięwzięcie to przyczyni się także do pomocy tysiącom uczniów i nauczycieli w całej Polsce. To z pewnością dobrze wydane pieniądze".
Kampania kierowana jest również do partnerów biznesowych firmy Galmet. W trakcie trwania kampanii Galmet ze swoją reklamą będzie wszędzie - w Internecie, punktach sprzedaży czy na outdoorze. Oznacza to, że instalator, hurtownik czy projektant nie musi się reklamować - to Galmet zadba o odpowiednią reklamę sprzedawanych przez nich urządzeń.
Kampania "Ciepło z klasą" potrwa do 20 czerwca 2016 roku. Oficjalne ogłoszenie trzech zwycięskich szkół, które zdobędą nowoczesne, ekologiczne kotłownie nastąpi 30 czerwca.
źródło i zdjęcia: Galmet