Wraz z Omeną wiosnę przywołali prezenterzy pogody różnych stacji telewizyjnych, m.in.: Aleksandra Kostka, Małgorzata Tomaszewska-Słomina, Maja Popielarska, Milena Rostkowska-Galant, Anna Dec, Jarosław Kret oraz Maciej Dolega. Zaproszone gwiazdy, jako pierwsze miały okazję nie tylko wypróbować nową linię farb sygnowaną przez Omenę Mensah, ale także stworzyć swój pierwszy profesjonalny obraz. Dzięki zaangażowaniu gwiazd oraz utalentowanej ilustratorce Olce Osadzińskiej, która przygotowała szkic dzieła, powstał kolorowy, emanujący ciepłą, pozytywną energią obraz zatytułowany WIOSNA. Bez wątpienia Olka Osadzińska jest jedną z najzdolniejszych polskich artystek. O jej pracach piszą magazyny, takie jak New York Magazine, i-D czy japońskie Commons&Sense. Współpracowała z pismami takimi jak Harper’s Bazaar czy K MAGA, a to tylko niewielka część jej artystycznego dorobku. Dochód z licytacji dzieła namalowanego przez gwiazdy zostanie przekazany na projekt budowy szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.
- "Dla mnie i mojej fundacji największym marzeniem i zarazem wyzwaniem jest zebranie pieniędzy na projekt w Afryce i zrealizowanie tej inwestycji. W ramach działalności fundacji staramy się pomagać najbiedniejszym dzieciom w Afryce w zdobyciu wykształcenia". – mówi Omenaa Mensah, prezes fundacji Omenaa Foundation.
- "Szukając sponsorów do mojego kalendarza nawiązaliśmy współpracę z Termo Organiką. Okazało się, że mamy wiele wspólnego i razem możemy zrobić kilka ciekawych projektów, owocem jednego z pierwszych jest wprowadzenie nowej linii farb Omenaa Kolor, a to dopiero początek współpracy".
Omenaa Mensah w czasie eventu poinformowała również o objęciu roli ambasadorki marki Termo Organika, producenta styropianu w kropki i Kompletnego Systemu Ociepleń.
Zobacz backstage z sesji zdjęciowej
źródło i zdjęcia: Termo Organika