Z perspektywy operacyjnej rok 2015 okazał się najlepszy w ponad 30-letniej historii spółki. MARCOPOL zanotował blisko 9-procentowy wzrost przychodów w porównaniu do roku 2014. Równie udany dla firmy był również IV kwartał 2015 r. w którym zanotowała ona blisko 15-procentowy wzrost przychodów w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Firma coraz śmielej wkracza w nowe branże i na nowe rynki, dzięki czemu znacząco zwiększa swój zasięg. Uzyskane w 2015 r. wyniki finansowe są efektem strategii rozwoju, którą MARCOPOL konsekwentnie realizuje.
- "Dostarczane przez nas małe elementy wiele znaczą w całości biznesu. Pomimo ich niewielkiego udziału stanowią o jakości produktów i bezpieczeństwie biznesu naszych Klientów. Chcemy dostarczać bezpieczne produkty, w jak najkrótszym czasie, przy ponad standardowym serwisie. Naszą ofertę produktów obudowujemy pakietem usług dodatkowych, które tworzą dodatkową wartość dla naszych Klientów". – mówi Piotr Pierowicz, Dyrektor Handlowy MARCOPOL.
źródło i zdjęcia: Marcopol