Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015

Już po raz 12. dziennik "Rzeczpospolita" zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Bieżąca odsłona zestawienia przyniosła wzrost łącznej wyceny marek o ponad 4 mld zł, do kwoty 65,6 mld zł. Dobrym wynikiem może pochwalić się również Śnieżka, producent farb i lakierów.

Śnieżka w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rzeczpospolitej" 2015
Śnieżka Farby wewnętrzne do ścian i sufitów, grunty i szpachle, farby fasadowe, produkty do drewna i metalu
Dane kontaktowe:
14 681 11 11

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Ranking Najcenniejszych Polskich Marek realizowany jest z inicjatywy dziennika "Rzeczpospolita", we współpracy z grupą ekspertów z firmy Acropolis Advisory. W klasyfikacji oceniono wartość 330 polskich brandów. Wśród nich nie mogło zabraknąć Śnieżki, która w zestawieniu ogólnym marek ujętych według wartości uplasowała się na 113. pozycji, a jej wartość w porównaniu do 2014 roku wzrosła o 7%, ze 107,6 mln zł do 114,9 mln zł.

Dobrą, 62. lokatę Śnieżka zajęła też w klasyfikacji 100 najsilniejszych marek, zaś w zestawieniu mocy brandów z kategorii "pozostałe produkty niespożywcze" uplasowała się na 22. miejscu, odnotowując jednocześnie wzrost mocy w stosunku do ubiegłego roku. Wartość marki jest pochodną jej siły. Powyższe wyniki pokazują, że Śnieżka to silny brand, który cieszy się uznaniem konsumentów i utrzymuje mocną pozycję na rynku oraz w świadomości odbiorców.

źródło i zdjęcia: Śnieżka