Strategia naszej firmy to: "wyznaczamy nowe granice". Zgodnie z tym hasłem każdego roku wprowadzamy na rynek nowe wyroby w całości opracowane i wdrożone przez nasz własny sztab fachowców. W tym celu wykorzystujemy następujące technologie:
- Vibro Technology – technologia zagęszczania betonu zapewniająca wysoką jakość i trwałość produkowanych wyrobów,
- Splitting technology - technologia łupania betonu, dzięki której uzyskujemy niepowtarzalne łupane powierzchnie,
- MULTI-COLOR – technologia pozwalająca wiernie imitować wygląd naturalnego kamienia cechującego się zmiennością odcieni i wzajemnym przenikaniem się barw.
Wszystkie dotychczasowe działania projakościowe wpłynęły na wysoką rozpoznawalność marki JONIEC. Logo firmy kojarzone jest z dobrym produktem o wysokiej jakości. Ma to zasadnicze znaczenie, gdyż zadowolony klient jest najlepszą reklamą firmy i produktu. Pomysły na nowe wyroby zawsze oparte są o ciągłą analizę potrzeb klientów, zmieniające się mody i zainteresowania. Dział marketingu i sprzedaży, mając codzienny kontakt z dystrybutorami oraz użytkownikami produktu, na bieżąco zbiera i przekazuje ich opinie, uwagi i propozycje. Jednocześnie udziela wsparcia i fachowej pomocy wszystkim tym, którzy mają pytania dotyczące cech produktu lub sposobu użytkowania.
źródło i zdjęcia: Joniec