Projekt nowego logo Kärcher odzwierciedla innowacyjny charakter naszej marki. Konsekwentnie przekazuje obietnicę jakości daną naszym klientom - mówi Hartmut Jenner, Prezes Zarządu Alfred Kärcher GmbH & Co.
W nowym logo czcionka FF Clan Pro zastępuje dotychczas wykorzystywaną czcionkę Helvetica. Poszczególne litery są teraz zdecydowanie lżejsze wizualnie oraz łatwiejsze do odczytania. Żółta belka pod nazwą firmy odwołuje się do koloru urządzeń. Logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „makes a difference”. Dotychczas wykorzystywany sygnet – trzy trójkąty w kwadracie – został odseparowany od logo. Dzięki temu jest ono teraz mniej skomplikowane i bardziej harmonijne. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy założonej przez Alfreda Kärcher. W przyszłości przejmie funkcje „pieczęci” poświadczającej jakość produktów firmy.
źródło i zdjęcia: Kärcher