Kärcher wprowadza nowe logo - nowoczesne i czytelne

Od początku istnienia firma Alfred Kärcher GmbH wielokrotnie dokonywała zmiany logotypu. W tym roku firma ponownie zdecydowała się na  odświeżenie logotypu. Nazwa firmy jest teraz pisana nowoczesną czcionką, a żółta belka została przestylizowana. To kolejny krok firmy po zmianie systemu identyfikacji wizualnej, który dopełnia proces wprowadzania nowego, odświeżonego wizerunku Kärcher, marki, która jest światowym liderem w dziedzinie technologii czyszczących.

Kärcher wprowadza nowe logo - nowoczesne i czytelne
Kärcher Sp. z o.o. Domowe urządzenia czyszczące - wokół domu
www.kaercher.com
Dane kontaktowe:
801 811 234, 12 63 97 105
Stawowa 138-140 31-346 Kraków

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Projekt nowego logo Kärcher odzwierciedla innowacyjny charakter naszej marki. Konsekwentnie przekazuje obietnicę jakości daną naszym klientom - mówi Hartmut Jenner, Prezes Zarządu Alfred Kärcher GmbH & Co.

W nowym logo czcionka FF Clan Pro zastępuje dotychczas wykorzystywaną czcionkę Helvetica. Poszczególne litery są teraz zdecydowanie lżejsze wizualnie oraz łatwiejsze do odczytania. Żółta belka pod nazwą firmy odwołuje się do koloru urządzeń. Logo może być wykorzystywane zarówno z jak i bez motto „makes a difference”. Dotychczas wykorzystywany sygnet – trzy trójkąty w kwadracie – został odseparowany od logo. Dzięki temu jest ono teraz mniej skomplikowane i bardziej harmonijne. Sam sygnet występować będzie obecnie jako samodzielny znak rozpoznawczy firmy założonej przez Alfreda Kärcher. W przyszłości przejmie funkcje „pieczęci” poświadczającej jakość produktów firmy.

www.karcher.pl

źródło i zdjęcia: Kärcher