Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015

1 kwietnia 2015 roku ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej farby Śnieżka Satynowa. Komunikacja stanowi kontynuację ubiegłorocznych działań i podkreśla główne atrybuty produktu: wyjątkową odporność na szorowanie i usuwanie zabrudzeń.

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015
Śnieżka Farby wewnętrzne do ścian i sufitów, grunty i szpachle, farby fasadowe, produkty do drewna i metalu
Dane kontaktowe:
14 681 11 11

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015 Ponowne malowanie ścian dopiero, gdy chcemy zmienić kolor? To nie Prima aprilis. Przy wykorzystaniu farby Śnieżka Satynowa stworzymy na ścianie estetyczną i trwałą powłokę. Najważniejsze zalety produktu komunikuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej.

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015 Oś działań komunikacyjnych kampanii stanowi główny benefit Śnieżki Satynowej, czyli 5 x wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie (według normy PN-C-81914). Ta unikalna cecha powoduje, że nie musimy obawiać się usuwania zabrudzeń z pomalowanych farbą ścian – pozbędziemy się ich łatwo i szybko, bez obawy, że wraz z nimi zmyjemy również kolor lub pozostawimy ślady po czyszczeniu.

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015 Spoty kampanii będzie można zobaczyć w trakcie całego sezonu remontowo-budowlanego, w dwóch odsłonach. Spot "Testerzy" pokazuje odporność ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z "małym żywiołem". W filmie "Kolorowe wnętrza" zobaczymy natomiast bogatą paletę kolorów, dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, jak również jej wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015 Prowadzone w szerokim zakresie działania promocyjno-reklamowe kampanii obejmą największe stacje telewizyjne, m.in. TVP1, Polsat czy TVN, czołowe tytuły prasy budowlanej i wnętrzarskiej oraz Internet – kanał YouTube, wiodące witryny budowlane i portale informacyjne.

Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra Sp. z o.o. Zakupem mediów zajął się Initiative Media Warszawa Sp. z o.o.

Wystartowała kampania reklamowa Śnieżki Satynowej na rok 2015 źródło i zdjęcia: Śnieżka