Ponowne malowanie ścian dopiero, gdy chcemy zmienić kolor? To nie Prima aprilis. Przy wykorzystaniu farby Śnieżka Satynowa stworzymy na ścianie estetyczną i trwałą powłokę. Najważniejsze zalety produktu komunikuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej.
Oś działań komunikacyjnych kampanii stanowi główny benefit Śnieżki Satynowej, czyli 5 x wyższa odporność na szorowanie na mokro od farb lateksowych odpornych na mycie (według normy PN-C-81914). Ta unikalna cecha powoduje, że nie musimy obawiać się usuwania zabrudzeń z pomalowanych farbą ścian – pozbędziemy się ich łatwo i szybko, bez obawy, że wraz z nimi zmyjemy również kolor lub pozostawimy ślady po czyszczeniu.
Spoty kampanii będzie można zobaczyć w trakcie całego sezonu remontowo-budowlanego, w dwóch odsłonach. Spot "Testerzy" pokazuje odporność ścian pomalowanych Śnieżką Satynową w starciu z "małym żywiołem". W filmie "Kolorowe wnętrza" zobaczymy natomiast bogatą paletę kolorów, dziecinną łatwość malowania farbą Śnieżka Satynowa, jak również jej wyjątkową odporność na wielokrotne mycie.
Prowadzone w szerokim zakresie działania promocyjno-reklamowe kampanii obejmą największe stacje telewizyjne, m.in. TVP1, Polsat czy TVN, czołowe tytuły prasy budowlanej i wnętrzarskiej oraz Internet – kanał YouTube, wiodące witryny budowlane i portale informacyjne.
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra Sp. z o.o. Zakupem mediów zajął się Initiative Media Warszawa Sp. z o.o.