Acanthus Aureus kolejny raz dla stoiska Kärcher na targach Komtechnika 2014 MTP
Podczas targów Komtechnika 2014 MTP statuetką Acanthus Aureus nagrodzone zostało stoisko firmy Kärcher. Celem Konkursu jest nagradzanie stoisk wystawienniczych, których rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają realizacji strategii marketingowej firmy, kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i tworzeniu atmosfery właściwej dla bezpośredniej komunikacji z klientem i z rynkiem.
10.12.2014
2-3 minuty
Narzędzia
Kärcher Sp. z o.o.
Domowe urządzenia czyszczące - wokół domu
Acanthus Aureus po raz kolejny dla stoiska Kärcher na targach Komtechnika 2014 MTP
Niezwykle ważnym atutem nagrody jest również to, że przyznawana jest ona przez Kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego. Kapituła przeprowadzając ocenę stoisk na podstawie nadesłanych materiałów oraz oględzin stoiska podczas targów, bierze pod uwagę takie kryteria jak cele uczestnictwa firmy w targach z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, kompozycję przestrzenną, koncepcję układu graficznego eksponatów i etalażu czy jakość realizacji projektu.
W nowej statuetce liść akantu, kojarzący się z klasycznymi wzorcami architektury, został wkomponowany w nowoczesną bryłę, co podkreśla połączenie tradycji i współczesności i oddaje unikatowy charakter nagrody przyznawanej wystawcom, którzy najlepiej potrafili zobrazować swoją wizję stoiska w połączeniu ze strategią marketingową firmy.