Jest to projekt, który angażuje respondentów z całego kraju, po to, aby wyznaczyć firmę, która wyróżnia się w swojej kategorii. Proces wyboru dokonywany jest poprzez zbieranie opinii Konsumentów w wieloetapowym badaniu. Dzięki przeprowadzonym rozmowom wybierane są marki, które z perspektywy Klientów są najbardziej innowacyjne i godne polecenia. Tytuł Laur Klienta przyznawany jest przez Komisje Weryfikacyjną, która ocenia także pozycję firmy na tle konkurencji oraz dynamikę rozwoju.
W tym roku zaszczytny tytuł Laur Klienta 2014 został przyznany Nexterio.pl. Nagroda została przyznana za zmianę wizerunkową marki. Proces przygotowania i wdrożenia nowego projektu sklepu oraz zmiany jakie zaszły na stronie zostały docenione przez Klientów. E-sklep zdobył największe uznanie w plebiscycie na markę remontowo-budowlaną. Konsumenci wyróżnili Nexterio.pl Laurem Klienta 2014 w kategorii Odkrycie Roku.
- Cieszymy się, że sklep Nexterio.pl został wyróżniony w zestawieniu na najpopularniejsze firmy w Polsce. To dla nas ważna nagroda, gdyż przyznają ją sami Konsumenci. To sygnał, że zmiany, które nastąpiły, spodobały się Klientom i że są gotowi odkrywać sklep na nowo. Tak zaszczytny tytuł motywuje nas do jeszcze większej pracy. - przyznaje Robert Kleśny, prezes zarządu Megastore.pl S.A.
źródło i zdjecia: Nexterio.pl