Konferencję rozpoczął dr Andy Gu ,Wiceprezes z departamentu Międzynarodowej Strategii Midea, omawiając plan "Jedna Midea, jeden system, jeden standard", zapowiadając dalszy rozwój globalnej strategii Midea we wszystkich krajach na świecie. Podczas konferencji uczestnicy odbyli podróż niemal po całej firmie Midea, dzięki doskonałym wystąpieniom poszczególnych prelegentów z departamentu finansów, marketingu, trade marketing, logistyki i globalnej strategii Midea.
W panelach dyskusyjnych pojawił się także temat OEM produkowanych przez firmę Midea, obecnych na regionalnych rynkach dystrybutorów firmy. Przewodniczący konferencji mając na uwadze rozwój marki Midea, zapowiedział zmianę polityki firmy w najbliższym czasie. Podsumowaniem Konferencji było wręczenie dyplomów i nagród dla kluczowych partnerów Midea. Firma SPS Klima, wyłączny importer i dystrybutor Midea w Polsce, została wyróżniona w kategorii "Największy wzrost sprzedaży", nagrodę w imieniu firmy SPS Klima odebrał Pan Michał Łazia - Dyrektor Sprzedaży SPS Klima.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi firma SPS Klima została wyróżniona w kategorii "The Outstanding Growth Sales Partner Award". Nagroda ta została przyznana strategicznym partnerom firmy Midea.
- Sukces produktów Midea na polskim rynku to rezultat nieprzerwanych dążeń całej załogi SPS Klima do wprowadzania innowacji i zrozumienia potrzeb odbiorców. W ciągu ostatnich lat istnienia, marka Midea stała się w rozpoznawalną i cenioną w branży HVAC nie tylko w Polsce, ale również w większości krajów Unii Europejskiej. Produkty Midea utożsamiane są z wysoką jakością, innowacyjnością oraz energooszczędnością. Najbardziej miarodajnym dowodem potwierdzającym jakość produktów jest fakt, że znacząca część naszych odbiorców decydując się na systemy klimatyzacji ponownie wybiera markę Midea. – powiedział Michał Łazia.
Źródło: SPS KLIMA