Kolekcja Flamenco to wykonane z okleiny naturalnej modyfikowanej meble do salonu, jadalni i sypialni. Meble występują w dwóch wybarwieniach: bianco i notte. W każdym z proponowanych zestawów dominująca barwa została podkreślona przez kontrastujący z nią kolor aplikacji. Dodatkowo, interesujące zestawienia materiałowe - połączenie naturalnej okleiny, ciemnego szkła czy czarnej tkaniny obiciowej nadają kolekcji niepowtarzalnego uroku i lekkości. Flamenco to meble modułowe, dzięki czemu można je z łatwością, w zależności od potrzeb i indywidualnych upodobań, przestawiać zmieniając aranżację wnętrz.
W kolekcji znajdziemy między innymi stoły różnej wielkości, krzesła, pufy, witryny z ciemnym szkłem, użyteczne regały, panel TV, pojemne szafy czy nowoczesną toaletkę z lustrem. Bryły doskonale będą prezentować się zarówno we wnętrzach o małej jak i dużej powierzchni, w przestronnych domach i niewielkich mieszkaniach. Flamenco to propozycja nie tylko dla ceniących funkcjonalne rozwiązania aranżacyjne, ale i walory estetyczne poszczególnych mebli.
Targi Meble Polska organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie to największe wydarzenie dla branży meblarskiej w Polsce. Zakres tematyczny targów obejmuje: meble mieszkaniowe, stylizowane, rattanowe i wiklinowe, kuchenne, łazienkowe, ogrodowe i turystyczne, meble do pomieszczeń użyteczności publicznej, projektowanie, wydawnictwa branżowe i usługi. Od 2010 roku Meble Polska odbywają się w formie kontraktacji i przeznaczone są wyłącznie dla branży. Tegoroczne targi zakończyły się niewątpliwym sukcesem – w ciągu czterech dni targowych z ekspozycją zapoznało się ponad 15 000 osób czyli około 14% więcej niż podczas ubiegłorocznej edycji. Targi miały charakter międzynarodowy - zwiedzający pochodzili z ponad 47 państw. Oprócz gości z Polski najliczniej reprezentowani byli kupcy z Rosji i Niemiec.
Flamenco – udany debiut kolekcji Mebin na targach Meble Polska 2013. Podczas tegorocznych targów firma Mebin otrzymała wyjątkową nagrodę – statuetkę Złotego Akanta w konkursie Acanthus Aureus. Celem konkursu jest nagradzanie stoisk wystawienniczych, których rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają między innymi realizacji strategii marketingowej oraz kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Wyróżniająca się ekspozycja każdego dnia przyciągała tłumy zwiedzających, zainteresowanych kompleksową ofertą Mebin.
Źródło: Mebin
Więcej