Grupa Budujemy Dom:
Magazyn ONLINE
Miesięcznik Budujemy Dom ONLINE
Wykup dostęp od 1 zł

Ruszyła nowa kampania marki MAGNAT

Kampania reklamowa przygotowana na bieżący rok wzmocni  dotychczasowe działania promocyjne marki MAGNAT. Zaplanowano obecność w trzech rodzajach mediów: radio, prasie i internecie.

Ruszyła nowa kampania marki MAGNAT
MAGNAT Systemy dekoracyjne MAGNAT STYLE
www.magnatfarby.pl
MAGNAT Systemy dekoracyjne MAGNAT STYLE
Dane kontaktowe:
801 500 801
Chłodna 51, 00-867 Warszawa

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Ruszyła nowa kampania marki MAGNAT

„ODWAŻ SIĘ STWORZYĆ Z FARBAMI MAGNAT NIEZWYKŁE WNĘTRZE. Przyjdź do magicznego świata farb MAGNAT i zobacz, co się w nim wydarzy” – to główny komunikat kampanii.

Działania szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej są spójne z główną ideą marki: „MAGNAT. Magia szlachetnych barw”. - Chcemy zaakcentować to, że farby MAGNAT, inspirowane barwami kamieni szlachetnych, pozwalają na stworzenie magicznych, unikalnych wnętrz i umożliwiają przeżycie kolorystycznych doznań w bogatym świecie barw. Dodatkowo mówimy o unikalnym atrybucie farb MAGNAT, czyli jednowarstwowości. Decydując się na farby MAGNAT – malujesz tylko raz! – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A.

Kampania marki MAGNAT obejmuje szereg działań w radio, w prasie branżowej i internecie. Artykuły i materiały promujące markę MAGNAT ukażą się w najpopularniejszych pismach wnętrzarskich i lifestylowych. W czasie kampanii radiowej, która rozpocznie 17 maja 2012 roku, wyemitowanych zostanie łącznie blisko 20 000 spotów w RMF, Radio Zet i stacjach lokalnych. W ramach kampanii internetowej informacje o marce można będzie znaleźć na portalach i blogach branżowych dotyczących designu, domu i architektury oraz na portalu Google i YouTube, gdzie w kanale tematycznym zamieszczone są 4 filmy o trendach MAGNAT na rok 2012.

Pomysłodawcą koncepcji kampanii jest agencja PAPERT 360, a autorem oryginalnej sesji zdjęciowej, uznany w Polsce i za granicą fotograf Szymon Brodziak. Barwne layouty kampanii mają zachęcić odbiorców do eksperymentów z kolorami. Uzupełnieniem działań promocyjnych będą banery reklamowe oraz katalogi produktów i foldery, dostępne w miejscach sprzedaży.

Źródło: MAGNAT

Więcej