Konkurs Pearls Awards został stworzony, aby uhonorować dążenie do doskonałości i rosnący sukces branży custom publishing, czyli wydawnictw marketingowo wspierających sprzedaż. Nagroda jest przyznawana publikacjom zarówno dużych, jak i małych firm z różnych sektorów gospodarki – ukazującym się w formie newslettera, magazynów papierowych i internetowych. W konkursie biorą udział marki z całego świata, a ponad 600 zgłoszeń, wysłanych w jego tegorocznej edycji, obrazuje znaczenie tego wydarzenia na ogólnoświatowym rynku marketingowo-wydawniczym.
– Bardzo cieszymy się z aż dwóch otrzymanych nagród. Nasza satysfakcja jest tym większa, że ukazujące się od kliku miesięcy Dekoratorium, pomimo, że dopiero debiutuje na rynku custom publishing, już zostało uznane przez światowe gremium i wybrane spośród aż 600 zgłoszonych publikacji – mówi Monika Żyradzka, kierująca publikacją.
Otrzymane nagrody dowodzą, że wydawca Dekoratorium – FFiL Śnieżka, podążając za światowymi trendami, wprowadza na polski rynek innowacyjne rozwiązania, zarówno produktowe jak i wizerunkowe.
Ukazujący się od kwietnia 2011 r. magazyn prezentuje zagadnienia z zakresu aranżacji wnętrz, przedstawia oryginalne wnętrzarskie inspiracje i pomysły. Ponadto można w nim znaleźć mnóstwo ciekawostek ze świata sztuki, mody i psychologii koloru, które pomagają w przekształcaniu mieszkania w przytulne, eleganckie i inspirujące miejsce. Dekoratorium podwójnym laureatem Gali Pearl Awards 2011
Źródło: Śnieżka
Więcej