W nowej strukturze handlowej Oras wyodrębniono nowy dział sprzedaży detalicznej oraz inwestycyjnej skierowanej do dużych obiektów komercyjnych jak hotele, szpitale, biurowce czy centra handlowe. W dziale sprzedaży inwestycyjnej funkcjonować będą 4 regiony handlowe pokrywające teren Polski. Natomiast za sprzedaż detaliczną odpowiadać będzie 6 regionów. Szefem nowej struktury handlowej firmy Oras w Polsce został Marek Biały. Objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży.
„Nowa organizacja sprzedaży firmy Oras pozwoli efektywniej zarządzać sprzedażą i siecią naszych partnerów handlowych. To jeden z elementów ekspansji na polskim rynku jaki firma planuje na najbliższe lata” – wyjaśnia Marek Biały. I przypomina, że Oras jest liderem armatury kuchennej i łazienkowej Skandynawii.
W chwili obecnej produkty Oras dostępne są w blisko 2.000 punktów sprzedaży na terenie całej Polski. Są to salony z wyposażeniem łazienkowym oraz rozbudowana sieć sklepów instalacyjnych.
Fiński koncern produkuje armaturę wyłącznie w Europie: posiada fabryki w Norwegii, Finlandii oraz w Polsce. Firma otworzyła polską fabrykę w Oleśnie w 1995 roku. Dwa lata temu Finowie dobudowali tu za 22 mln zł drugą halę produkcyjną i zatrudnili nowych pracowników. Dzięki europejskiej produkcji firma od lat wyróżnia się bardzo wysoką jakością. Łączy niezawodność z doskonałym, skandynawskim wzornictwem oraz funkcjonalnymi rozwiązaniami, które pomagają w łatwy sposób oszczędzać wodę.
Źródło: GlobalBrand Institute
Więcej