Wręczenie nagród odbyło się podczas I Kongresu Wyposażenia Wnętrz, który odbył się na początku listopada w Warszawie. Tegorocznym zwycięzcą, który zakwalifikował się do światowych eliminacji, został sklep Abonda z Warszawy.
Konkurs na najbardziej innowacyjną koncepcję sklepu Global Innovator Award (GIA) jest organizowany od dziewięciu lat przez międzynarodową organizację International Housewares Association (IHA). W konkursie może brać udział każdy sklep, który ma w ofercie elementy wyposażenia wnętrz.
International Housewares Association jest organizacją non profit, która od ponad siedemdziesięciu lat wspiera rozwój branży wyposażenia wnętrz na świecie. W Polsce partnerem i sponsorem konkursu jest magazyn branżowy „Ambiente” należący do wydawnictwa Promedia. Laureatami trzech poprzednich, polskich edycji zostali: 2006 rok – Porcella, 2007 rok- Impresja, 2008 rok - Almi Decor - zwycięzca światowej edycji
Visual merchandising w nagrodzonym sklepie
Do tegorocznej edycji zgłoszony został sklep Komfort zlokalizowany obok CH Tesco przy ul. Św. Teresy 94 w Łodzi. Sklep jest urządzony zgodnie ze standardami sieci. Na niewielkiej powierzchni 660 m2 zostały w nim zaprezentowane wszystkie oferowane branże: podłogi drewniane, panele, wykładziny dywanowe i elastyczne, dywany, tkaniny, drzwi, schody oraz akcesoria niezbędne do montażu i pielęgnacji, łącznie kilkanaście tysięcy produktów. W sklepie zastosowano szereg nowatorskich rozwiązań visual merchandisingowych.
źródło: Komfort
Więcej