Dawid Trojan: ścieżka kariery i kluczowe kompetencje
Dawid Trojan – obecnie Chief Marketing Officer – jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych, a także Instytutu Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Uczestniczył również w licznych kursach z zakresu marketingu i sprzedaży. Obecnie uczestniczy w rocznym programie menedżerskim Lead the future w INSEAD Business School.
Pracę w Śnieżce rozpoczął w 2016 r. na stanowisku specjalisty ds. marketingu, a w kolejnych latach pełnił funkcję Pricing Managera. W 2018 r. objął stanowisko Pricing Dyrektora, a następnie Pricing Revenue Directora, Revenue Commercial Insights Directora oraz Chief Marketing Officera.
Rola w Grupie Kapitałowej Śnieżka
Od 2022 r. pełni funkcję Członka Zarządu Śnieżka Trade of Colours sp. z o.o., która w Grupie Kapitałowej Śnieżka odpowiada za marketing i sprzedaż do klientów oraz pozostałych spółek z Grupy. Jego awans na stanowisko Wiceprezesa Zarządu Śnieżka SA umacnia pozycję firmy na polskim rynku chemicznym.
źródło i zdjęcia: FFiL Śnieżka SA