AFRISO - marka jakości, precyzji i wiedzy eksperckiej
Na polskim rynku AFRISO istnieje od 27 lat. Dotychczasowe modyfikacje systemu identyfikacji wizualnej były związane z ewolucją nazwy spółki. Podstawowe elementy tj. sygnet, kolorystyka oraz krój czcionek pozostawały zasadniczo niezmienne. Obecna zmiana jest pierwszą od kilkunastu lat.
AFRISO kontynuuje przyjętą przed laty strategię skupioną na utrzymaniu pozycji dostawcy wysokiej jakości rozwiązań pomiarowych, nadzorczych i regulacyjnych w obszarze instalacji grzewczych.
Poprzez zmiany w wyglądzie materiałów marketingowych firma akcentuje nowoczesny, oparty na bliskości, dostępności oraz doradztwie, model relacji z klientami. Odświeżony wizerunek obejmuje w szczególności uproszczenie sygnetu i delikatną zmianę kolorystyki logotypu.
- Chcieliśmy, aby podstawowe elementy identyfikacji wizualnej wskazywały na tradycję marki AFRISO bo ta jest kojarzona niezmiennie z wysoką jakością i precyzją. Odmłodzone, lżejsze logo i jaśniejsza kolorystyka pokazuje jednak, że AFRISO podąża za trendami i oczekiwaniami branży grzewczej w dynamicznym czasie rozwoju technologii i wdrażania rozwiązań opartych np. na odnawialnych źródłach energii - wyjaśnia kierownik marketingu AFRISO Mirella Mekier.
AFRISO - Zawsze koło was
W komunikacji marki pojawia się także hasło: "Zawsze koło Was". Na opakowania produktów AFRISO, a także pozostałych materiałach marketingowych wprowadzono ponadto dodatkowy graficzny element przewodni czyli koło.
Graficzny motyw koła inspirowany konstrukcją elementów armatury nawiązuje z jednej strony do cech produktów, a z drugiej do wartości marki AFRISO, które wyznaczają kierunek rozwoju organizacji oraz codziennej komunikacji z otoczeniem biznesowym.
źródło i zdjęcie: AFRISO