Zabytkowa ciężarówka, jedna z reklamowych wizytówek Pozbruku, w obiektywie Truck Spottera

Siedzibę Pozbruku odwiedził wyjątkowy gość - 12-letni Igor, który jest prawdziwym pasjonatem ciężarówek. Chłopiec miał okazję pojechać w krótką trasę reklamową wizytówką firmy, zabytkową ciężarówką Pozbruku i Scalamidu. Nie obyło się bez prezentów, w tym nowego aparatu fotograficznego, którym Igor może teraz fotografować samochody, tak jak do tej pory. Fanpage chłopca na Facebooku gromadzi sporo fanów ciężkich pojazdów, w tym fotografowanych przez Igora kierowców, którzy szukają swoich zdjęć z trasy.

Zabytkowa ciężarówka, jedna z reklamowych wizytówek Pozbruku, w obiektywie Truck Spottera
POZ BRUK Sp. z o.o. Sp. J. Wysokogatunkowa betonowa kostka brukowa
pozbruk.pl
Dane kontaktowe:
61 814 45 00
Poznańska 43, Sobota 62-090 Rokietnica

PokażUkryj szczegółowe informacje o firmie

Jedną z reklamowych wizytówek Pozbruku i Scalamidu jest zabytkowa ciężarówka, która w ostatnim czasie wzbudziła zainteresowanie nowej osoby.

Siedzibę naszej firmy odwiedził prawdziwy pasjonat ciężkich pojazdów Igor Michalski, który miał okazję być pasażerem trucka. Nie byłoby w tym nic sensacyjnego, gdyby nie fakt, że Igor ma... 12 lat.

W dobie negatywnych informacji o wojnie i koronawirusie, chcielibyśmy przedstawić pewnego młodego człowieka, 12-letniego Igora, którego pasją są ciężarówki.

Igor co najmniej kilka razy w miesiącu staje wzdłuż dróg i robi zdjęcia przejeżdżającym pojazdom, następnie umieszcza je na swoim fanpage’u Truck Spotter - zgromadził już kilka tysięcy followersów. Igor prowadzi też kanał na Youtube.

Igor Michalski na tle zabytkowej ciężarówki Pozbruku i Scalmidu
Igor Michalski na tle zabytkowej ciężarówki Pozbruku i Scalmidu

Informacje o nietypowej pasji Igora rozniosły się bardzo szybko. Kierowcy bardzo pozytywnie reagują na zdjęcia, niektórzy informują, że danego dnia będą w okolicy. Chłopiec ma już nawet truckowych kolegów spoza Polski. 

Pewnego grudniowego popołudnia kierowcy zrobili mi wielką niespodziankę. Pod mój dom podjechał konwój pojazdów, oświetlony i oczywiście głośny. To było coś wspaniałego - opowiada rozentuzjazmowany Igor.

W czasie odwiedzin Igora nie zabrakło prezentów, w tym nowego aparatu fotograficznego - dotychczas chłopiec wykonywał zdjęcia smartfonem. Zainteresowała się nim prasa lokalna i branżowa. 

Moją ulubioną marką jest Scania, ale lubię też inne. Chciałbym w przyszłości zostać kierowcą i mieć własną firmę transportową - opowiada o swoich marzeniach 12-latek.

Chłopiec zresztą plan już zaczął wcielać w życie – był już w kilku trasach, m.in. w podróży międzynarodowej do Włoch. Biorąc pod uwagę, że brak kierowców będzie permanentny przez wiele lat (nie tylko z powodu sytuacji na Ukrainie), każda osoba w tym fachu, a już szczególnie pasjonat, jest bezcenna.

Co ważne, Igor w swojej pasji może liczyć na wsparcie rodziców, zresztą jego tata również prowadzi na trasach lokalnych ciężkie pojazdy. Dział marketingu zaprosił Igora do „przetestowania” naszego trucka, naturalnie z pomocą naszego kierowcy, p. Janka. Zrobili wspólnie kilkanaście kilometrów. 

Jechało się wspaniale. Te dźwięki, niesamowity design zewnętrzny, wnętrze różne od współczesnych - nastolatek nie krył radości.

Naturalnie truck został od razu szczegółowo obfotografowany, podobnie jak i Igor na jego tle.

 

Źródło i zdjęcia: POZ BRUK Sp. z o.o. Sp. J.