Panasonic rozwija obsługę przed i po zakupie pomp ciepła i klimatyzatorów

Panasonic rozwija obsługę przed i po zakupie pomp ciepła i klimatyzatorów

Panasonic uruchomił telefoniczną obsługę klientów końcowych w celu wsparcia swoich dystrybutorów i akredytowanych instalatorów w obsłudze użytkowników indywidualnych. Contact Center jest skierowane do klienta końcowego, któremu zapewni obsługę przed i po zakupie pomp ciepła Aquarea i klimatyzatorów Panasonic.

Nowe Contact Center to jednak nie tylko infolinia. Na stronie klient może również pobrać instrukcje obsługi do produktów Panasonic, dowiedzieć się więcej o pompach ciepła Aquarea czy zdalnym sterowaniu Smart Cloud i zdalnym serwisie Service Cloud, poznać zaawansowane sterowanie klimatyzacją przez smartfon. 

Na Contact Center Panasonic można również znaleźć akredytowanego instalatora, czyli firmę która zapewni użytkownikowi najwyższy poziom bezpieczeństwa, dzięki czemu usługa stanowi również wsparcie dla współpracujących z firmą montażystów.

W przypadku pytań Panasonic umożliwia kontakt zarówno przez prosty formularz kontaktowy, jak i pod numerem infolinii 800 080 911.

Nowe Contact Center jest dostępne na stronie internetowej Panasonic. 

Firma powiązana: Panasonic Heating & Cooling Solutions

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz