Second Life (SL), to wirtualna rzeczywistość, która przerosła najśmielsze oczekiwania swoich twórców.
Zapoczątkowana jako odmiana sieciowej gry komputerowej, przeistoczyła się w złożony wirtualny świat, z własną walutą (Linden dolar) i rządzony takimi samymi prawami jak ten realny. Dzięki praktycznie nieograniczonym możliwościom rozwoju, SL stało się dla wielu użytkowników prawdziwym Drugim Życiem. Liczba „mieszkańców” wciąż rośnie, a według ostatnich doniesień sięga już 11 milionów.
Second Life to również doskonała przestrzeń dla znanych firm i marek, pozwalająca zaistnieć im
w niestandardowej formie. Szeroko reprezentowane w SL są marki z branż samochodowej i elektronicznej, ale znane są również przykłady obecności mediów jak, np. Agencja Reuters lub popularnych tytułów prasowych. Przyszedł także czas na branżę grzewczą...
W październiku bieżącego roku ruszyła szeroko zakrojona kampania billboradowa Viessmann w wirtualnej rzeczywistości. „Mieszkańcy” SL mogą się na nie natknąć na przestrzeni całego wirtualnego świata. Tematyka oraz wygląd są odwzorowaniem realnych kampanii firmy Viessmann. Charakterystyczne logo, widoczne i rozpoznawalne z dużych odległości nikogo nie pozostawi obojętnego.
Akcja billboardowa skupia się na promocji kolektorów słonecznych VITOSOL, Akademii Viessmann – pod hasłem „Kształcimy Fachowców” oraz nowej usługi: Serwisu 24- godzinnego. Niekwestionowaną zaletą "wirtualnych" billboardów jest możliwość spokojnego zapoznania się z ich treścią i ... możliwość kliknięcia w niego, co powoduje otwarcie strony internetowej promującej akcję. W sumie w SL funkcjonuje już 60 billboardów firmy Viessmann.
Kolejnym, spektakularnym krokiem było otwarcie Wirtualnego Salonu - galerii firmy Viessmann. Po wejściu do środka, zobaczymy przygotowane w wysokiej jakości zdjęcia oraz film, który można obejrzeć siadając wygodnie na wirtualnej sofie.
W ramach rozrywki, dla odwiedzających Salon gości przygotowano lodowisko, które nawiązuje do zaangażowania firmy w promocję sportów zimowych. Aby skorzystać z lodowiska, należy pobrać bezpłatny zestaw składający się z łyżew, czapki i szalika – oczywiście w charakterystycznym pomarańczowym kolorze firmy Viessmann.
Firma powiązana: Viessmann