Zapoczątkowana jako odmiana sieciowej gry komputerowej, przeistoczyła się w złożony wirtualny świat, z własną walutą (Linden dolar) i rządzony takimi samymi prawami jak ten realny. Dzięki praktycznie nieograniczonym możliwościom rozwoju, SL stało się dla wielu użytkowników prawdziwym Drugim Życiem. Liczba „mieszkańców” wciąż rośnie, a według ostatnich doniesień sięga już 11 milionów.
![Viessmann w świecie Second Life](/i/2018/11/27/137628-104d-200x0_viessmann2-200-sl.jpg)
w niestandardowej formie. Szeroko reprezentowane w SL są marki z branż samochodowej i elektronicznej, ale znane są również przykłady obecności mediów jak, np. Agencja Reuters lub popularnych tytułów prasowych. Przyszedł także czas na branżę grzewczą...
W październiku bieżącego roku ruszyła szeroko zakrojona kampania billboradowa Viessmann w wirtualnej rzeczywistości. „Mieszkańcy” SL mogą się na nie natknąć na przestrzeni całego wirtualnego świata. Tematyka oraz wygląd są odwzorowaniem realnych kampanii firmy Viessmann. Charakterystyczne logo, widoczne i rozpoznawalne z dużych odległości nikogo nie pozostawi obojętnego.
![Viessmann w świecie Second Life](/i/2018/11/27/137630-804d-200x0_viessmann3-200-sl.jpg)
Kolejnym, spektakularnym krokiem było otwarcie Wirtualnego Salonu - galerii firmy Viessmann. Po wejściu do środka, zobaczymy przygotowane w wysokiej jakości zdjęcia oraz film, który można obejrzeć siadając wygodnie na wirtualnej sofie.
![Viessmann w świecie Second Life](/i/2018/11/27/137632-fe36-200x0_viessmann4-200-sl.jpg)
Dodaj komentarz