Kibicom sportowym logo firmy Viessmann kojarzy się głównie z takimi dyscyplinami jak: skoki narciarskie, saneczkarstwo i biathlon. I właśnie przedstawiciele tej ostatniej (Magdalena Gwizdoń, Krystyna Pałka, Tomasz Sikora, Krzysztof Pływaczyk oraz trenerzy) gościli w przedstawicielstwie Viessmann w Piasecznie, gdzie 19 grudnia 2006 podczas konferencji prasowej poinformowano o przedłużeniu przez firmę umowy sponsoringowej z reprezentacją Polski w biathlonie.
Kibicom sportowym logo firmy Viessmann kojarzy się głównie z takimi dyscyplinami jak: skoki narciarskie, saneczkarstwo i biathlon. I właśnie przedstawiciele tej ostatniej (Magdalena Gwizdoń, Krystyna Pałka, Tomasz Sikora, Krzysztof Pływaczyk oraz trenerzy) gościli w przedstawicielstwie Viessmann w Piasecznie, gdzie 19 grudnia 2006 podczas konferencji prasowej poinformowano o przedłużeniu przez firmę umowy sponsoringowej z reprezentacją Polski w biathlonie.
Konferencja przebiegała pod hasłem "Najwyższa sprawność to klucz do sukcesu w sporcie i technice grzewczej" i rozpoczynała jednocześnie kampanię firmy Viessmann promującą takie zasady i wartości, jak: najwyższa jakość, skuteczność, niezawodność, odpowiedzialność i uczciwość.
Prezez Zarządu Viessmann - Roland Krause - w swoim wystąpieniu podkreślił ważną rolę sponsoringu sportów zimowych w strategii firmy i życzył sukcesów całej reprezentacji w Mistrzostwach Świata w lutym 2007
Dodaj komentarz