Czy wszystkie części kotła objęte są pełną gwarancją?

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: minutę
aktualizacja: 2018-11-09 11:12:12
Czy wszystkie części kotła objęte są pełną gwarancją?

Czy wszystkie części kotła objęte są pełną gwarancją, czy też niektóre z jego części składowych mają krótszą gwarancję?

Odpowiedź eksperta: Gwarancja jest dobrowolnym zobowiązaniem się producenta do naprawy bądź wymiany wyrobu jeśli ujawnią się w nim wady w czasie użytkowania. Warunki gwarancji takie jak czas trwania, zakres, sposób naprawy itd. określone są w karcie gwarancyjnej i nie wykluczają np. różnych okresów ochrony gwarancyjnej na poszczególne podzespoły kotła.

Udzielenie gwarancji nie ogranicza jednak możliwości dochodzenia swoich praw z tytułu wad wyrobu w stosunku do sprzedawcy w ciągu 2 lat, w sytuacjach jakie określone zostały w ustawie o sprzedaży konsumenckiej (niezgodność towaru z umową) zamieszczoną w Dz. Ust. z 2002 roku nr 141 poz. 1176.

Redakcja BD
fot. Hef

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image