Ponadto firma została wyróżniona nagrodą specjalną - godłem GRAND PRIX, którym mogą się poszczycić tylko nieliczne firmy. To wyjątkowe odznaczenie jest najlepszą rekomendacją dla klientów i stanowi dowód na to, że mają oni do czynienia z marką popularną, poważaną od lat i godną zakupu.
Nagroda jest dla nas oznaką rozpoznawalności marki Immergas wśród klientów – ponieważ to przede wszystkim ich głos jest decydujący przy wyłanianiu laureata. Cieszymy się, że jakość naszych produktów oraz świadczonych przez nas usług, nasza dostępność dla klientów i proponowane rozwiązania zdobyły zaufanie wśród Polaków. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy nie spocząć "na laurach", ale nadal doskonalić naszą ofertę produktów i usług, by w kolejnych latach zasłużyć sobie na jeszcze większe uznanie naszych klientów – podsumowuje Magdalena Oskiera, Dyrektor Marketingu Immergas Polska.
Na przyznanie tytułu "Laur Klienta" – oprócz oceny samych konsumentów, wpływ mają takie czynniki, jak: innowacyjny charakter produktów/usług, elementy przewagi konkurencyjnej, dynamika wzrostu popularności, skuteczność kampanii wizerunkowo-marketingowych czy rebranding.
Firma Immergas, lider branży grzewczej, od ponad 50 lat na świecie i 20 lat w Polsce dostarcza na rynek najwyższej jakości kotły gazowe, pompy ciepła, grzejniki, panele solarne, systemy fotowoltaiczne, ogrzewanie podłogowe oraz niezbędny osprzęt pozwalający na łączenie produktów w jeden zintegrowany i ekonomiczny system grzewczy. Szeroka oferta Immergas pozwala na dobór urządzeń zarówno do mieszkań i budownictwa jednorodzinnego, jak i wielkopowierzchniowych obiektów przemysłowych i użytku publicznego.
Firma powiązana: Immergas