Bezpośredni kontakt z klientem końcowym ma coraz większe znaczenie, także w sprzedaży urządzeń technicznych takich jak kotły grzewcze czy pompy ciepła. Aby zapewnić osobom zainteresowanym zakupem urządzeń Buderus najwyższy poziom doradztwa i obsługi, marka uruchomiła centralne Biuro Obsługi Klienta, które odpowiada za komunikację z klientami.
Z ekspertami Buderusa można się skontaktować na kilka sposobów, m.in. poprzez formularz kontaktowy na stronie buderus.pl, infolinię czy email. Wkrótce uruchomiony zostanie także chat. Biuro Obsługi Klienta odpowiada na pytania klientów oraz kieruje ich zapytania do właściwych doradców i instalatorów. Dba również o to, by w procesie doradztwa i sprzedaży zachowane były najwyższe standardy obsługi klienta.
Najważniejszą zasadą, jaką przyjęliśmy tworząc BOK dla marki Buderus jest tzw. "First Contact Resolution". Nawet jeśli nie możemy od razu udzielić odpowiedzi na zadawane przez klienta pytanie, nie kierujemy go do innego miejsca. Szukamy rozwiązania, którego potrzebuje i oddzwaniamy do niego. Nigdy nie mówimy - proszę zadzwonić pod inny numer. - mówi Marek Lewicki, Dyrektor Sprzedaży Buderus.
W Biurze Obsługi klienci nie tylko otrzymają informację o urządzeniach i usługach Buderus, sprawdzą też dostępność określonych produktów oraz uzyskają pomoc techniczną.