Jaki jest lider?
Raport przedstawia sposób postrzegania produktów marki ISOVER przez konsumentów. Doceniają oni przede wszystkim dostępność oferty, która jest obecna w składach budowlanych w całej Polsce Drugą najczęściej wskazywaną zaletą jest konsekwencja w dbałości o najwyższą jakość. Wielu badanych deklarowało w swoich wypowiedziach, że poleca innym produkty ISOVER. Ponadto aktywni klienci cenią markę za rozpoznawalność i to, jakim zaufaniem jest obdarzona przez fachowców i branżę budowlaną.
- Pierwsze miejsce w kategorii "Systemy Dociepleń" potwierdzają, że produkty ISOVER nie tracą raz zdobytego zaufania klientów, a to za sprawą dobrej jakości, profesjonalizmu i odpowiedzialności - mówi Anna Kozera, koordynator marki ISOVER.
- Nasz produkt kojarzy się z zadowoleniem z udanej inwestycji w budowę domu, które bardzo często przekłada się na chęć dalszego polecenia. To najlepszy dowód zadowolenia. Tegoroczny raport po raz kolejny potwierdza, że doskonale odpowiadamy na potrzeby klienta i to stanowi fundament naszej pozycji lidera.
Zdaniem konsumentów
Już od dziesięciu lat organizatorzy badają opinie konsumentów na temat jakości produktów i usług, wyłaniając w ten sposób ranking liderów na polskim rynku. W trakcie badań kwestionariuszowych, eksperckich, pilotażowych i CAWI pod uwagę są brane powody wyboru konkretnych rozwiązań, najpopularniejsze skojarzenia, znajomość marki i lojalność wobec niej. W ten sposób powstaje kompletny obraz producenta w danej kategorii.
Na bazie analizy danych ilościowych i jakościowych, na które składają się wypowiedzi konsumentów, wyłaniani są liderzy. Tegoroczny raport powstał na próbie badawczej 15 tys. osób zamieszkałych w największych miastach Polski, takich jak Gdańsk, Szczecin, Kraków i innych.