URSA Polska Sp. z o. o. otrzymała Srebrny Laur Klienta 2007 w kategorii "Materiały Termoizolacyjne" w konkursie zorganizowanym po raz trzeci przez Grupę Media Partner we współpracy z Instytutem Gallupa, na najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi.
Data publikacji: 2007-08-06
Data aktualizacji: 2012-12-09
URSA Polska Sp. z o. o. otrzymała Srebrny Laur Klienta 2007 w kategorii "Materiały Termoizolacyjne" w konkursie zorganizowanym po raz trzeci przez Grupę Media Partner we współpracy z Instytutem Gallupa, na najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi.
Nagrodzone w konkursie "Laur Klienta 2007” firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez ankietowania bezpośrednie.
Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca, a liczba respondentów wyniosła ok. 1000 osób. Pytania w ankietach miały charakter otwarty, w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii.
Grupa Media Partner jest wydawcą m.in. dodatku do "Rzeczpospolitej" – "Rzecz o Biznesie" oraz dodatku do "Gazety Wyborczej" – "Przegląd Gospodarczy EXTRA".