Produkty ROCKWOOL są wysoko cenione przez architektów i projektantów – zostały wykorzystane przy takich inwestycjach jak Hala Koszyki w Warszawie, Galeria Krakowska w Krakowie, wieżowiec Bałtyk w Poznaniu czy budynek NOSPR w Katowicach. Wyroby ROCKWOOL świetnie sprawdzają się także w energooszczędnym budownictwie jedno- i wielorodzinnym, poprawiają komfort użytkowania, redukują koszty ogrzewania i przyczyniają się do mniejszej emisji zanieczyszczeń.
Niezwykłe właściwości wełny skalnej, która powstaje w pełni z naturalnych surowców, pozwalają na tworzenie wyjątkowo przyjaznych i bezpiecznych miejsc do życia, w których panuje dobry mikroklimat pomieszczeń, właściwe parametry akustyczne i zwiększona ochrona przeciwpożarowa – wszystko to pozytywnie wpływa na samopoczucie mieszkańców, ich koncentrację i zdrowie.
– To wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne i wskazuje na skalę wyzwań, przed jakimi stoi współczesny świat i ludzie, którzy decydują o jego przyszłości. Walka ze smogiem, podniesienie efektywności energetycznej, bezpieczeństwo pożarowe i poprawa komfortu życia to cele dla nas wszystkich. W ROCKWOOL wiemy, że każdy ma indywidualny wpływ na kreowanie zarówno swojego życia, jak i otoczenia. Nasze rozwiązania termoizolacyjne są dla każdego, kto jest świadomy korzyści, jakie z nich płyną: to zdrowie, komfort, niskie koszty ogrzewania i czyste powietrze – mówił Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu ROCKWOOL Polska.
– W ROCKWOOL skupiamy się na tym, by kształtować dobre nawyki dziś i dla przyszłych pokoleń, wskazywać energooszczędny tryb życia w poszanowaniu natury, a także wzbogacać nowoczesne życie dzięki materiałowi, którego nie widać gołym okiem, a który decyduje o naszym samopoczuciu i zdrowiu – dodał.