Po tytuł Lidera Jakości ISOVER sięga już po raz szósty z rzędu. Marka materiałów izolacyjnych Złote Godło Programu Konsumencki Lider Jakości 2018 zdobyła za sprawą ponad 30% głosów oddanych w kategorii "Systemy dociepleń". Uczestnicy badania najczęściej kojarzyli ISOVER z bezpieczeństwem, uznaną marką i polskim produktem. W uzasadnieniach respondentów padały, takie argumenty jak "ta marka sprawdziła się w przypadku mojego domu", "produkty tej marki są bardzo dobrej jakości", "dobra izolacyjność, łagodna dla monterów". ISOVER był także najbardziej rozpoznawalną marką materiałów izolacyjnych wśród wszystkich producentów biorących udział w badaniu.
- W tym roku ISOVER obchodzi 25-lecie obecności na polskim rynku. Każda nagroda jest dla nas zatem ukoronowaniem pięknego jubileuszu i jednocześnie potwierdzeniem, że dobrze wykorzystaliśmy ten czas. Tytuł Lidera Jakości, zdobyty kolejny raz z rzędu, cieszy podwójnie, ponieważ oznacza, że nie tylko zdobyliśmy uznanie klientów, ale też nie tracimy ich zaufania z biegiem lat. To dla nas niezwykle ważne - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Konsumencki Lider Jakości 2018 to ogólnopolski program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki – niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Ma on na celu wyróżnienie najlepszych pod względem jakości marek i produktów dostępnych na polskim rynku. Badanie realizowane jest na podstawie opinii aktywnych konsumentów. Dostarcza ono cennej wiedzy na temat oceny jakości produktów, a także skojarzeń związanych z markami. Każda kolejna edycja realizowana jest na większej próbie badawczej – w tym roku wyniosła ona ponad 12 tys. respondentów.
ISOVER, lider wśród producentów wełny mineralnej na polskim rynku, oferuje szeroką gamę energooszczędnych produktów dedykowanych budownictwu ogólnemu oraz izolacjom technicznym stosowanym w przemyśle. W portfelu produktów posiada izolacje z wełny mineralnej z włókien szklanych, skalnych, maty siatkowe czy hybrydowy system ocieplenia budynków.