Wyniki najnowszej edycji potwierdzają przewagę produktów Termo Organiki nad konkurencją, zwłaszcza w zakresie jakości wyrobów.
W ramach programu przeprowadzono ogólnopolskie badania opinii konsumentów na temat rynku styropianów, w którym wzięło udział 1000 respondentów. Badani musieli odpowiedzieć na pytania związane m.in. ze znajomością rynku styropianów, marek, cen, dostępności czy w końcu jakości.
Tak jak w ubiegłych latach respondenci musieli również przypisać skojarzenia dotyczące badanych marek. Termo Organika najczęściej kojarzona była z niezawodnością, dobrą jakością, ciepłem. Firma we wszystkich badanych kategoriach wyprzedziła konkurencyjnych producentów styropianu.
Kolejne prestiżowe Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości potwierdza pozycję firmy na rynku oraz wysoką jakość jej materiałów do ocieplania budynków. Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim respondentom, którzy głosując okazali nam zaufanie i wsparcie. Jakość naszych produktów nie jest przypadkowa, to efekt najwyższych standardów technologicznych oraz surowych procedur kontrolnych, które od lat stosowane są w Termo Organice. We wszystkich fabrykach firmy funkcjonują laboratoria, w których badana jest każda partia materiałów na każdym etapie produkcji. Dodatkowo wszystkie rodzaje płyt styropianowych są poddane zewnętrznej kontroli prowadzonej przez Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie - mówił Witold Rams, wiceprezes i członek zarządu Termo Organiki.
Firma powiązana: Termo Organika