W czasach, kiedy Internet jest najważniejszym źródłem informacji, jakość prezentowania firmowych usług w sieci ma ogromne znaczenie. Firma Schöck również postanowiła pójść z duchem czasu i poświęciła kilka ostatnich miesięcy, by odświeżyć design oraz funkcjonalność swojej strony internetowej. Zmiany wprowadzane są również na 24 zagranicznych stronach firmy.
Przewijaj zamiast klikać!
Zmianą, którą najłatwiej zauważyć jest sposób nawigacji na stronie. Klikanie jest passe – teraz wszystko kręci się wokół przewijania i przesuwania - wyjaśnia Inka Lamprecht, manager do spraw marketingu firmy Schöck i dodaje - Użytkownicy przywykli do takiej obsługi stron dzięki smartfonom i tabletom, dlatego jest to nieunikniona zmiana, jeżeli chcemy być na topie.
Informacje w zasięgu ręki
Aby usprawnić nawigację, firma Schöck przeprojektowała strukturę zawartych na stronie informacji, jednocześnie dodając nowe treści. Wzorcowe przykłady oraz pliki wideo wyświetlają się teraz bezpośrednio w obszarze danego produktu, a dopracowane opcje pobierania pozwalają na wyszukiwanie informacji aż do poziomu konkretnych typów produktów.
Dodatkowo, nowa Wyszukiwarka Produktów poprowadzi internautów krok po kroku do właściwego typu produktu dla wybranego rodzaju zastosowania. Oczywiście możemy też bezpośrednio wyszukać interesujące nas rozwiązania. Opcje te zwiększają przejrzystość strony oraz jej intuicyjność.
Firma powiązana: Schöck Sp. z o. o. Biuro handlowe Warszawa