Firma ASM Research Solutions Strategy od 2005 r. bada preferencje wykonawców, aby wyłonić firmy i marki, cieszące się największym zaufaniem. W czasie badania respondenci wskazują produkty, z których korzystają najczęściej.
Dlatego ranking stanowi miarodajny wskaźnik pozycji marek na rynku i jest cennym źródłem wiedzy dla inwestorów, którzy bardzo często w swoich decyzjach zakupowych kierują się wskazaniem fachowców. Dzięki obiektywnej formule badania inwestorzy otrzymują wiarygodne informacje i mogą wybrać najlepsze materiały do budowy lub remontu swoich nieruchomości. Nagrodę za sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w 2022 r. dla firmy Austrotherm odebrała prezes zarządu Anna Śpiewak.
- Prowadzenie biznesu to wielka odpowiedzialność. Satysfakcja i zaufanie naszych klientów są dla nas najważniejsze. Dlatego każdego dnia ciężko pracujemy, aby nie zawieść naszych odbiorców. Ich zadowolenie to ważny sygnał dla nas, że dzięki codziennej, sumiennej i uczciwej pracy udaje nam się osiągnąć założony cel - podsumowała Anna Śpiewak.