Nazwa linii pochodzi od angielskiego słowa amber, co oznacza bursztyn. To właśnie bursztyn stał się inspiracją dla całej serii okien, a także dla przygotowanej sesji zdjęciowej.
Zdjęcia zrealizowane zostały na kołobrzeskich plażach, gdzie znajduje się fabryka firmy.
Okno może być dekoracją, obrazem w naszym domu. Jego kształt i kolor podkreślają styl wnętrza i wyrażają jego indywidualny charakter podobnie jak bursztyn – wyraża charakter i zdobi ciało kobiety. W kampanii połączyliśmy zatem te dwa skojarzenia i udekorowaliśmy okna pięknem kobiecego, nagiego ciała, a bursztynowa biżuteria była jedynym dodatkiem uzupełniającym te obrazy – mówi Agata Polak, project manager w butiku Papert przygotowującej kampanię firmy PLASTICO.
Zespół butiku Papert:
- Fotograf Szymon Brodziak
- Produkcja: Agata Polak
- Stylizacja: Adam Kruczek
- Fryzury: Krzysztof Nawrot
- Makijaż: Aneta paciorek
- Backstage: Jacek Świderski
- Film korporacyjny: Jacek Jabłoński
Firma powiązana: PLASTICO