Drzwi wewnętrzne marki Classen zostały uhonorowane wyróżnieniem „Laur Konsumenta – Odkrycie Roku”. O przyznaniu tej nagrody decydują sami konsumenci, którzy w ankiecie odpowiadają na pytania o najczęściej wybierane produkty, ich ocenę oraz o to, które z nich najchętniej polecają znajomym.
Data publikacji: 2008-06-16
Data aktualizacji: 2008-06-20
Plebiscyt organizowany jest przez Grupę Media Partner oraz redakcję Przeglądu Gospodarczego.
– Jesteśmy dumni z tak wielkiego zaufania naszych Klientów – mówi Marcin Wycisk, menedżer ds. marketingu i reklamy w firmie Classen-Pol S.A. – Jest ono dla nas niezwykle ważne i stanowi dodatkową motywację do poszukiwania i wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, które mają służyć komfortowi użytkowania naszych produktów.
Grupa Media Partner, organizator konkursu „Laur Konsumenta”, w związku z jego IV edycją od grudnia 2007 roku prowadziła sondaże telefoniczne oraz badania metodą „face to face” na terenie całego kraju. Badania mają cykliczny charakter, dzięki czemu są w stanie oszacować poziom popularności produktów i usług. Metodologia badań pochodzi z Instytutu Gallupa, placówki od 1935 roku specjalizującej się w badaniach opinii publicznej.
Wcześniejsze edycje konkursu wskazują, że nagroda „Laur Konsumenta” w skuteczny sposób sprzyja budowaniu silnej i stabilnej marki. Według ostatnich badań, aż 73 procent konsumentów przyznaje, że dokonując zakupu kieruje się nie reklamą, a poleceniem znajomych, którzy z danego produktu już korzystają.