Sokółka Okna i Drzwi S.A. w pierwszym kwartale 2008 roku zwiększyła swoją sprzedaż o 50% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2007. Dane dotyczą rynku krajowego. Rosnące przychody to efekt coraz większego zainteresowania oknami drewnianymi oraz drewniano – aluminiowymi. Udział tych produktów w strukturze przychodów wynosi 70%. Bieżący rok Spółka planuje zakończyć przychodem na poziomie 120 mln złotych. Udział przychodów z eksportu w bilansie Spółki powinien osiągnąć 30%.
W kolejnych latach Spółka zamierza dynamicznie zwiększać swój udział w rynku oraz obroty. W 2008 prognozuje zysk netto na poziomie 1,5 mln złotych. Celem długofalowym jest osiągnięcie rocznego przychodu przekraczającego 250 mln złotych i 40% udziału eksportu w ogólnej produkcji Spółki w 2011 roku.
Sokółka Okna i Drzwi S.A. realizuje obecnie program dynamicznego rozwoju, który umożliwi zwiększenie przychodów o ponad 100% w perspektywie najbliższych 3 lat. Prowadzony jest także program inwestycyjny. W porównaniu z I kwartałem 2007 roku o 60% wzrósł fundusz płac w Spółce. Przeznaczyliśmy także ponad 500 tys zł na program szkoleń dla personelu. Dzięki tym działaniom możliwe będzie dalsze podnoszenie jakości naszych produktów – powiedział Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu Spółki Sokółka Okna i Drzwi S.A.