Z początkiem kwietnia ruszyła pierwsza w historii ogólnopolska kampania ATL promująca drzwi marki Classen. Media, jakie zostały wykorzystane w kampanii, to przede wszystkim telewizja, outdoor i prasa branżowa.
Kampania reklamowa firmy Classen ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz umocnienie jej wizerunku w segmencie drzwi wewnątrzlokalowych. - Jednym z założeń kampanii jest uświadomienie klientom, że marka Classen, bardzo dobrze znana z wysokiej jakości podłóg laminowanych, jest także jednym z liderów rynku drzwi wewnętrznych – mówi Agata Piechaczek, menedżer ds. reklamy i marketingu firmy Classen-Pol S.A.
Kampania została zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej, którą stanowią klienci ceniący wysoką jakość produktu oraz nowoczesny i niepowtarzalny design. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Ad Creative, a produkcją spotu telewizyjnego zajęła się krakowska agencja Red IT. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Kampania potrwa do końca kwietnia. Spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVP1 i TVP2, w TVN i TV4 oraz w kilku innych stacjach. W segmencie outdoor, to reklamodawca wybrał klasyczne nośniki typu billboard. Reklama firmy Classen będzie widoczna na billboardach w 41 polskich miastach.
Firma powiązana: Classen