Rozpoczynający się sezon BUDVAR Centrum SA powita z nowym logo, zmienionym designem ponad 90 salonów sprzedaży i odświeżoną stroną internetową.
- Zdajemy sobie sprawę, że identyfikacja wizualna jest jednym z narzędzi sukcesu. Przez 11 lat istnienia firmy zmienił się rynek i oczekiwania klientów. Zdecydowaliśmy się odświeżyć naszą markę, aby odpowiedzieć na nowe wyzwania - informuje Artur Błasik, Dyrektor Operacyjny BUDVAR Centrum SA.
Faza projektowa została już ukończona. Logo jest gotowe, a nową stronę internetową obejrzeć można będzie już wkrótce. Wprowadzanie zmian w wyglądzie salonów sprzedaży rozpoczeło się w kwietniu. Koncepcję nowej identyfikacji wizualnej dla BUDVAR Centrum SA przygotowała agencja reklamowa TOP IMPACT. Propozycje zmian spotkały się z dużym uznaniem osób biorących udział w badaniu fokusowym. Wśród nich znaleźli się pracownicy firmy oraz potencjalni klienci.