Kampania marketingowa FAKRO z udziałem trenera Adama Nawałki

Kampania marketingowa FAKRO z udziałem trenera Adama Nawałki

Dnia 22 maja 2017 r. ruszyła kampania marketingowa FAKRO, której główna twarzą, jest trener Adam Nawałka. Jego postawa na boisku sportowym jak i poza nim idealnie koresponduje z wartościami jakie wyznaje FAKRO - wicelider światowego rynku okien dachowych.

Polska Drużyna Narodowa jest na najlepszym miejscu w rankingu FIFA w historii. Do tego sukcesu niewątpliwie przyczynił się trener Adam Nawałka, który ma jasną filozofię zespołu i celów, które konsekwentnie realizuje. Firma FAKRO bezsprzecznie również urzeczywistnia swoją wizję i strategię rozwoju, która przynosi spektakularne efekty, zwiększając udział firmy w globalnym rynku okien dachowych.

FAKRO nieustannie wprowadza innowacje technologiczne, produktowe, sprzedażowe, marketingowe, CSR-owe. Odważnie eksploruje nowe obszary i proponuje klientom nowości asortymentowe. A wszystko to za sprawą... jasnej wizji. Wizja trenera Nawałki to także wybór FAKRO, a dokładniej wybór kompleksowej oferty okien dachowych oraz pionowych do własnego domu.

Jesteśmy dumni z takiego wyboru oraz z faktu wspierania polskiej firmy przez tak wybitną osobowość. Produkty FAKRO to najwyższa, światowa jakość, która spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów - komentuje Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO.

Kampania będzie obejmować działania w prasie, internecie oraz w punktach sprzedaży.

Firma powiązana: Fakro

Komentarze

Zobacz inne artykuły
Poprzedni materiał ALUPROF wspiera warsztaty architektoniczne Innowacje w architekturze Następny materiał Promocja Internorm - powłoka szklana SolarXPlus gratis