Kampania będzie realizowana przez dziesięć miesięcy, do maja 2016 roku. W jej trakcie wykorzystywane będą logo i plakat „DOBRY MONTAŻ”. Działania obejmą m.in. kampanię public relations, promocję w prasie, Internecie i telewizji, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji oraz na billboardach zewnętrznych, obecność na wydarzeniach branżowych i uczelniach technicznych.
Firma FAKRO doskonale rozumie, jak ważnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z użytkowania jej produktów jest profesjonalny i rzetelny montaż, dlatego od początku swojego powstania, firma angażuje się w edukację, profesjonalne szkolenia oraz wsparcie dekarzy.
Podobnie jak poprzednio, tak i tym razem firma FAKRO aktywnie włączyła się w kampanię i z dumą będzie promować jej przesłanie: DOBRY MONTAŻ jest tak samo ważny, jak dobry produkt! W tegorocznej edycji kampanii DOBRY MONTAŻ firma FAKRO promować będzie system ciepłego montażu:
- uniwersalny kołnierz uszczelniający EHV-AT Thermo z dodatkową termoizolacją;
- zestaw izolacyjny XDK (kołnierz paroprzepuszczalny XDP, wełna owcza z zestawu XDP, kołnierz paroszczelny XDS).