Fakro wspiera drugą edycję kampanii Dobry Montaż

Fakro wspiera drugą edycję kampanii Dobry Montaż

W sierpniu 2015 roku ruszyła druga edycja ogólnopolskiej kampanii „DOBRY MONTAŻ”, której celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram, fasad, a także innych produktów budowlanych. Organizatorem jest Związek PDiO (Polskie Drzwi i Okna).

Kampania będzie realizowana przez dziesięć miesięcy, do maja 2016 roku. W jej trakcie wykorzystywane będą logo i plakat „DOBRY MONTAŻ”. Działania obejmą m.in. kampanię public relations, promocję w prasie, Internecie i telewizji, plakaty umieszczone w punktach dystrybucji partnerów akcji oraz na billboardach zewnętrznych, obecność na wydarzeniach branżowych i uczelniach technicznych.

Firma FAKRO doskonale rozumie, jak ważnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z użytkowania jej produktów jest profesjonalny i rzetelny montaż, dlatego od początku swojego powstania, firma angażuje się w edukację, profesjonalne szkolenia oraz wsparcie dekarzy.

Podobnie jak poprzednio, tak i tym razem firma FAKRO aktywnie włączyła się w kampanię i z dumą będzie promować jej przesłanie: DOBRY MONTAŻ jest tak samo ważny, jak dobry produkt! W tegorocznej edycji kampanii DOBRY MONTAŻ firma FAKRO promować będzie system ciepłego montażu:

  • uniwersalny kołnierz uszczelniający EHV-AT Thermo z dodatkową termoizolacją;
  • zestaw izolacyjny XDK (kołnierz paroprzepuszczalny XDP, wełna owcza z zestawu XDP, kołnierz paroszczelny XDS).

Firma powiązana: Fakro

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz