Kampania medialna DAKO we Francji i w Belgii

Kampania medialna DAKO we Francji i w Belgii

Trwają działania w branżowej prasie i na portalach internetowych poświęconych budownictwu we Francji i w Belgii. Promocja marki DAKO ma na celu budowę świadomości i znajomości marki w tych krajach.

Reklamy i artykuły poświęcone marce DAKO - w tym jubileuszowi 20-lecia firmy - ukazują się między innymi w kolejnych numerach francuskich pism "L’Echo de la Baie", "Verre & Protections", "Verres & Menuiserie Actualite" i "Maison Francaise" oraz w serwisach LECHODELABAIE.fr, VERREETPROTECTIONS.com, VERRE-MENUISERIE.com i cotemaison.fr. Wśród belgijskich gazet oraz portali znajdują się z kolei pisma "Menuiserie", "Construction", "Tu batis, je renoveBeter" i "Je vais construire et renover" oraz serwisy internetowe Menuiserie.pmg.be, jevaisconstruire.levif.be, ikgabouwen.knack.be, knack.be, levif.be i jevaisconstruire.levif.be.

Chcemy przybliżyć klientom indywidualnym kupującym nasze produkty oraz potencjalnym partnerom biznesowym charakter naszej marki i podkreślić wysoką jakość naszych wyrobów - mówi Joanna Ogorzałek, dyrektor Działu Eksportu Fabryki Okien DAKO. - Warto zaznaczyć, że Fabryka Okien DAKO została w 2014 roku laureatem corocznego konkursu na Najlepszego Eksportera do Francji, zorganizowanego przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Paryżu.

Firma powiązana: DAKO Sp. z o.o.

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz