Spoty wyświetlano na największych na świecie ekranach o powierzchni 100 m2, mniejszych ekranach o powierzchni 15 m2 i 13 m2 oraz na ciężarówkach z ekranami przemieszczającymi się w kolumnie reklamowej wyścigu. Ekrany eksponowane były podczas wszystkich - Polskich i Włoskich – etapów.
Odpowiednia lokalizacja ekranów pozwoliła także na lokowanie znaku graficznego i spotów DAKO w audycjach telewizyjnych i relacjach z wyścigu.
Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane były nowoczesnymi technikami promocji Wi-Fi. Widzowie wyścigu pobierali reklamy DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego przez organizatorów.
Trasa wyścigu:
ROVERTO -> MADONNA DI CAMPIGLIO
MARILLEVA VAL DI SOLE -> PASSO PORDOI VAL DI FASSA
KRAKÓW -> RZESZÓW
TARNÓW -> KATOWICE
NOWY TARG -> ZAKOPANE
BUKOVINA HOTEL SPA –> BUKOWINA TATRZAŃSKA
WIELICZKA -> KRAKÓW, RYNEK GŁÓWNY