"Fenestra Aurea" dla firmy Vetrex

"Fenestra Aurea" dla firmy Vetrex

Podczas targów "Budma" 2013 firmie Vetrex została przyznana nagroda "Fenestra Aurea".

Nagroda "Fenestra Aurea" przyznana została w kategorii "marketing". Vetrex został doceniony za fachowość komunikacji marketingowej. 

 

Opieramy naszą strategię promocji na atutach technicznych i jakości produktów, dlatego w werdykcie nazwano działania marki marketingiem technicznym. Wszystkie obietnice zawarte w reklamach, katalogach i innych materiałach promocyjnych marki są potwierdzone odpowiednimi badaniami przeprowadzonymi przez renomowane ośrodki badawcze techniki budowlanej, a pełne wyniki ekspertyz i testów są ogólnie dostępne i bez trudu można je znaleźć na naszej stronie internetowej – wyjaśnia Krzysztof Michalak, Dyrektor Handlowy Vetrex.

 

W opinii jury przyznającej nagrodę "Fenestra Aurea", informacje zawarte w materiałach marketingowych Vetrex odpowiadają kryteriom kwalifikacji okien wynikającym z najważniejszej dla rynku okiennego normy PN-EN 14351-1+A1:2010, dlatego też ułatwiają nabywcom ocenę walorów stolarki. Przejrzysta komunikacja, skupiona na walorach użytkowych stolarki sprawia, że marketing firmy Vetrex ma walor edukacyjny i przygotowuje inwestorów do zmian, które wejdą w życie od lipca 2013 roku.

 

Konsekwencja firmy Vetrex w podkreślaniu technicznych właściwości okien, zdaniem jury ma realny wpływ na cały rynek. Marka dopinguje wszystkich producentów do konkurowania na polu parametrów technicznych produktów, na czym korzystają przede wszystkim nabywcy stolarki.

 

Nagrody są przyznawane przez portal Oknotest.pl.

Firma powiązana: Vetrex

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz