Na szczycie, po długiej i pełnej wrażeń wspinaczce, alpiniści rozwinęli flagę z logo marki.
Wyprawa miała na celu spełnienie marzeń, sprawdzeniu swoich możliwości, umiejętności oraz zdobycia doświadczenia i zaprawy przed kolejnymi wyprawami. Zdobyliśmy najwyższą na świecie górę wolno stojącą, należący do korony Ziemi dach Afryki – nie kryje entuzjazmu Wojciech Stankiewicz, uczestnik wyprawy.
Vetrex jest producentem okien premium, którego misją jest zapewnienie najwyższej jakości produktów już w standardzie.
Zależy nam, aby nasze produkty były kojarzone z najwyższą jakością i trwałością. Nawet nasze najprostsze i najtańsze rozwiązania są produkowane z najwyższej klasy elementów, dzięki czemu zachowują swoją funkcjonalność przez wiele lat. Naszą ambicją jest zdobycie pozycji „top of mind” w kategorii okien PVC klasy premium. Alpinistyczna wyprawa doskonale odzwierciedla te dążenia marki – wyjaśnia Krzysztof Michalak, Dyrektor Handlowy, Vetrex.
Produkty Vetrex uzyskały liczne wyróżnienia w konkursach i testach konsumenckich. Stale plasują się na szczytach rankingów branżowych. Vetrex, wykorzystując w swoich produktach najnowocześniejsze technologie i najwyższej klasy materiały, nieustannie podwyższa poprzeczkę swoim konkurentom i kształtuje oczekiwania konsumentów w kwestii jakości i solidności wykonania okien. Wsparcie ekspedycji na najwyższy szczyt Afryki to pierwsza, choć nie ostatnia sponsoringowa inicjatywa Vetrex. Planowane są już dalsze ekspedycje na Elbrus i Aconcaguę. Dlaczego firma zdecydowała się na wsparcie takiej dyscypliny?
Alpinizm to wyjątkowo ambitna dziedzina sportu. Wymaga niesamowitej odpowiedzialności i precyzji, a także ogromnej wytrwałości w dążeniu do celu. W Vetrex cenimy te same wartości i właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć tę inicjatywę – tłumaczy Krzysztof Michalak, Dyrektor Handlowy, Vetrex.
Każdy uczestnik wyprawy miał już za sobą doświadczenia z wspinaczką, jednak wejście na Kilimanjaro dla wszystkich było rekordem zdobytej wysokości. Podróż rozpoczęła się 6 stycznia 2012 z lotniska w Berlinie skąd przez Amsterdam ekipa dostała się do Nairobi. 7 stycznia alpiniści dotarli do Moshi, miasta w Tanzanii u stóp Kilimanjaro, gdzie zaczyna się trekking. Ekipa Vetrex wybrała jedną z trudniejszych tras - Machame Route o długości 100 km (62 w górę i 38 w dół)- jednak większy wysiłek został nagrodzony ciekawszymi widokami i z lepszą aklimatyzacją.
11 stycznia alpiniści dotarli do ostatniego obozu na wysokości 4600 mnpm, skąd o godz. 23 rozpoczęli końcowy etap wspinaczki, aby dotrzeć na szczyt ze świtem, korzystając z najlepszych warunków pogodowych, gdyż ok. godziny 11 nad masyw zawsze nadciągają chmury i deszcze. Pierwsza grupa zdobyła masyw 12 stycznia o godz. 5 10. Druga 20 minut później. Tego samego dnia, po 19-godzinnym marszu ekipa zakończyła trekking i spędziła noc w obozie na wysokości 3000 mnpm. Kolejne dni uczestnicy wyprawy przeznaczyli na świętowanie sukcesu podczas poznawania Tanzani, safari w rezerwatach Serengeti , Manyara i Ngorongoro i zwiedzanie Zanzibaru.
W bieżącym roku Vetrex planuje realizację dalszych planów: ekspansję na zagranicznych rynkach, intensywną rozbudowę sieci salonów partnerskich oraz premierę nowych produktów.
W 2012 planujemy zdobycie kilku kolejnych szczytów – wyprawa na Kilimanjaro była tylko dobrą rozgrzewką przed czekającymi nas wyzwaniami. Jesteśmy w najwyższej formie, aby w pełni wykorzystać otwierające się przed nami nowe możliwości - deklaruje Krzysztof Michalak, Dyrektor Handlowy, Vetrex.
Firma powiązana: Vetrex